Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Mákos-diós torta...

2017.08.07. 09:05 | margit2 | 2 komment

makos-dt-2017.jpg

A nagy melegre való tekintettel csak ezt a tortát vállaltam be vasárnapra... De jó döntés volt, mert nagyon finomra sikerült most is. Vettem elő a fagyasztóból most is tojásfehérjét, de nem 2, hanem 4 db volt egybe lefagyasztva, így több fehérjehab került bele! De talán m,ég így sokkal finomabb is lett! Körülbelül 5 perccel tovább sütöttem, mint a múltkor. Természetesen tűpróba volt! :-)

Az alaprecept pedig itt:    ... Mákos-diós torta

A

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4112725092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2017.08.09. 07:11:43

Nem csak finom, de ötletes is ez a torta.
Mostanában nem sütöttem tortát, de tegnap a szép érett őszibarackok láttán eszembe jutott a zselatinos-tejszínes tortád, tudod , a citromos. Nagyon jó lenne kipróbálni őszibarackkal .

margit2 2017.08.09. 10:58:09

@Amerika24: Nagyon megkedveltük a mákos-diós piskótát... többféle sütit is összedobtam már vele...
Én már kipróbáltam őszibarackkal! ... Hogy milyen finom!!! Itt a recept, ahogy készítettem citrommal és őszibarackkal is: margit2.hu/kiprobaltrecik/tortak02.htm#turotortavp
süti beállítások módosítása