Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Kocsonya - 2020.01.17.

2020.01.20. 10:35 | margit2 | 7 komment

kocsonya12db-2020_01_17.jpg

Mivel a 2019-es év végén elmaradt nálunk az ünnepekkor a kocsonya főzése, ezt pótoltuk most január közepén. Nagyon finom lett most is,  de csak 12 tányérral. Isteni volt a friss citromlével!  Ma is ezt ettünk még reggelire.

Én így főzöm:     ... Kocsonya

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr9515417664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2020.01.20. 11:36:26

Mesterien tudod ezt is elkészíteni, mint a sütiket, szép színe van. :)
Most karácsonyra csináltam, és hasonló összetétellel, mint a tiéd. Nagyon szeretem, de 2-3 napnál tovább megunom, és beteszem a mélyhűtőbe adagonként, és onnan veszem elő, ha kell. Ezt a módszert azért is kell csinálnom, mert egyedül én eszek a családban ilyet, és nem főzhetek egyszerre kis adagot, mert nem lenne finom.

margit2 2020.01.20. 14:58:24

@Kincse-: Én még sosem tettem el a mélyhűtőbe. Bár szerencsére el is fogy 2-3 nap alatt, hiszen mi 3-an esszük. A fiúk naponta akár 2-őt, de van, hogy 3 tányérral is megesznek is megesznek... Ma vacsira csak 2 maradt. :)
Na és amikor előveszed a fagyóból, és kezd felengedni, akkor nem lesz folyós?

ötödik 2020.01.20. 17:43:07

Mi pirospaprikát is szoktunk belefőzni... a fiam hagymát szel hozzá azal eszi...

Veramami 2020.01.20. 17:46:37

Az előbbi irást én követem el... Jó megváltozott minden, alig találtam meg hogy ,hogy lehet irni...Szerettem volna régebben ezen a blogon blogot inditani , de nem sikerült, a név meg megmaradt... veragondolatai... blogon vagyok

Kincse- 2020.01.20. 19:38:42

@margit2:
Amikor kiveszem a mélyhűtőből, akkor a normál hűtőbe teszem, és kocsonyás marad.

margit2 2020.01.21. 07:30:38

@ötödik: A kocsonyát többféleképpen készítik el, ez ízlés dolga. A szüleimmel gyerekkoromban én is úgy szerettem enni, hogy amikor ettük az ecetes uborka levéből mertünk rá a tányérba egy picit, és szórtunk rá pirospaprikát... Úgy is ízlett... de a citromos változat most már jobban bejön nálunk. :)
Majd meglátogatlak a veramami oldaladon! :)

margit2 2020.01.21. 07:31:48

@Kincse-: Na majd legközelebb kipróbálom egy kis adaggal én is! ... Most már elfogyott ... :)
süti beállítások módosítása