Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • Amerika24: Nem is emlékszem rá, mikor sütöttem utoljára rétest. Pedig nagyon szeretem. Én is bolti leveles té... (2024.04.23. 22:15) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Sajtos tallérok, kaszinótojás medvehagymával...

2022.04.20. 09:47 | margit2 | 2 komment

A nyuszikon kívül keksztekercset és krémest is készítettem húsvétra. Sósnak pedig sajtos tallérokat sütöttünk a férjemmel... szerencsésre a sütésében mindig segít! ... Ez a legtovább elálló sós süti, és talán még a legfinomabb is!

stallerok-2022_04.jpg

Az idén is készült kaszinótojás húsvétra, amit medvehagyma levelekkel raktam körbe, nagyon finom hozzá:

kaszinotojas-2022.jpg

Ez az az étel, amit ünnepekkor mi mindig elkészítünk... De friss medvehagyma csak ilyenkor kerülhet mellé. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7317812077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2022.04.21. 16:26:19

Finom lehet ez a ropogtatni való. A gofri sütőben is lehet sütni, vagy van hozzá egy speciális sütőd?
Még soha nem csináltam kaszinó tojást, szalámis salátát szoktam, abba is főtt tojás kell, majonéz...gondolom valami ilyen lehet ez a kaszinó tojás is.

Nem mondhatom, hogy sokkal többet ettünk Húsvétkor, a sonka maradékot ma használtam el, paprikás krumpliba. Csináltam azért egy kis tál majonézes krumplit a rántott húshoz, no meg gazdag húslevest, cérnametélttel, az mindenkinek jöhet, bármikor. A sütik viszont elfogytak, amin magam is csodálkoztam. De mindig jobb a kevesebb, mint hogy ki kelljen valamit is dobni...örülök, hogy nem pazlódott el semmi.

margit2 2022.04.21. 20:12:57

@Amerika24: Mi nagyon kedveljük a sajtos tallért! Ahhoz valóban egy sperciális sütőnk van öntöttvasból... Még több, mint 30 éve Győrben a szomszéd bácsi készítette nekünk. Aztán, amikor férjhez jöttem, anyukám nekem adta, és Neki is csinált helyette a Nándi bácsi egyet öntöttvasból.
Gófri sütőben nem jó sütni, mert vastagabb marad, nem lehet annyira összeszorítani, és úgy még az íze se annyira finom... Nem lesz ropogós...
Mindezt tapasztalatból írom, mert egyszer sietni akartunk a kisütésével, és egyikünk a gofri sütővel próbálkozott... de abba is hagytuk azzal!
Itt a receptnél kép is van a sütőmtől, csak a gázon a 2 hosszú fogangyút nem látni...: margit2.hu/kiprobaltrecik/sossutik.htm#sajtostaller

A kaszinó tojásnak pedig itt a receptje: margit2.hu/kiprobaltrecik/hidegtalak.htm#kaszinot

Mi is nagyon szeretjük a majonézes krumplit. nem is olyan régen volt nálunk! :) ... Biztos nagyon finomak voltak azok a sütik, ha így elfogytak! :)
süti beállítások módosítása