Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Túróval töltött zsemle...

2013.02.01. 19:39 | margit2 | 10 komment

.

Mai felhasználási határidő volt a túróra írva, amit a napokban vettem, ezért nem is hagytam meg holnapig. Még teljesen jó volt, így gyorsan elővettem 4 darab zsemlét, és megtöltöttem a túrós töltelékkel. Kivajazott tepsiben megsütöttem, és bizony nagyon finom lett a végeredmény. Amikor kicsik voltak a fiaim elég gyakran kérték, de már nem is emlékszem rá, hogy mikor is csináltam... Így még jobban örültek neki.

A receptje megtalálható itt: ....Túróval töltött zsemle

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr926030743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2013.02.01. 21:17:04

Milcsoda jó ötlet...nagyon tetszik. Ezt én is ki fogom próbálni...most gyorsan meg is nézem a receptet...

margit2 2013.02.02. 08:06:41

Volt még + 3 tojásfehérjém, azt is felvertem a többi fehérjével együtt, pontosan ráfért a fél zsemlékre, amikor töltöttem bele a tölteléket. Ja és én még vágtam bele aszalt sárgabarack darabkákat is a mazsolán kívül. A férjem szereti kaporral is, de a fiam miatt most kihagytam, mert ők nem kedvelik úgy... Én is szeretem kaporral, ha csak kettőnknek sütöm, akkor teszek bele! %razz%

amerika24 2013.02.02. 09:31:18

...én is imádom a kaprot, mindenbe....tökfőzelékbe, vajbabfőzelékbe mindig teszek...és persze a túróba is, mondjuk ha túrós lepényt sütök...most majd kipróbálom ezt is, először kapor nélkül, majd tavasszal a friss kapor hajtásokkal...

margit2 2013.02.02. 09:41:11

A tökfőzelék nem is lenne finom kapor nélkül szerintem!... De még vajbabfőzelékbe én sosem tettem.. nem is hallottam hogy lehetne... Ma éppen zöldbabfőzeléket főzök, de csak babérlevelet teszek bele főzéskor, és foghagymás rántással készítem. Ezt így szeretjük. A fiaim kaporral meg sem kóstolnák... de majd, ha ketten eszünk csak hét közben a férjemmel, ezt is kipróbálom! %razz%

amerika24 2013.02.02. 20:46:27

...nálunk a vajbablevesbe és főzelékbe is rakjuk, és annyira jó ízt ad neki...próbáld csak ki...kíváncsi vagyok a véleményedre...

evimami 2013.02.02. 20:54:24

Jöttem, hátha valamit megkívánnák, de semmi sem kell Tudod miért!

margit2 2013.02.03. 08:38:10

Amerika! Mivel egyik fiam sem enné meg levesben, ezért majd a férjemmel kipróbáljuk úgy, hogy a saját tányérunkba teszünk kaport!... Most nagyon felcsigáztál vele!.. Mi ketten szeretjük a kapor ízét, biztos fog ízleni... Majd megírom a kóstoló után, oké, hogy mi a vélemény! %wink%

margit2 2013.02.03. 08:39:26

Dédike! Majd csak lesz javulás!... Legalábbis én nagyon ezt kívánom Neked! %smile%

Thalia 2013.02.10. 09:45:35

de jó is ez, én is szeretem, de én nem mazsolát szoktam bele tenni, hanem citromhéjat reszelek a töltelékbe, nyami...:)

margit2 2013.02.10. 11:53:14

Reszelt citromhéjat én is teszek bele, sőt a citrom levét is!... De nálunk mazsola nélkül nem lehet! Mi nagyon szeretjük a mazsolát ! %razz%
süti beállítások módosítása