Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Gyümölcskenyér sok tojásfehérjével.... és a többi...

2019.02.07. 10:33 | margit2 | Szólj hozzá!

gyumolcskenyer-tf1.jpg

gyumolcskenyer-tf2.jpg

aszem-spogi-2019.jpg

langos-2019_02_02.jpg

mediterran-csirkepaprikas-2019_02_03.jpg

kremes-2019_02_03.jpg

almaspite-2019_02_06.jpg

Az elmúlt héten sütögettem megint többször. Hozott az egyik kedves fórumozóm egy olyan gyümölcskenyér receptet, amibe nem kell tojássárága, de tojásfehérje pedig legalább 8 darab. Nekem most 9 db került bele, és nagyon nagyon finom lett!... Mivel elég gyakran tettem a fagyasztószekrénybe tojásfehérjét, mert például ha hétvégén készítek egy tepsi rakott rizst, akkor máris 4 db fehérje feleslegesé válik, tehát rakom a fagyóba. Ez most nagyon jókor jött, biztos, hogy többször el is készítem, mert tényleg megéri! Fel is tettem a receptet hozzám úgy, ahogy én készítettem el.

Aztán még a hétvégére megsütöttem újra  az angyalszemet, és egy tepsi sajtos pogácsát is, hogy legyen sós is. Mivel többen is voltunk, még kefires lángos is sütöttem. Az ebédünk is nagyon jól sikerült. A húsleves után mediterrán csirkepaprikás készült. Aztán még egy adag krémest is csináltam, hiszen az fél óra alatt meg is van. Volt miből válogatni! Örömömre kaptam is a dicséreteket. :) 

Tegnap pedig úgy döntöttem, hogy bármennyire is apró, de lereszelem a tavalyi maradék tál saját almánkat, mert ezt már csak erre lehetett felhasználni. Tettem az almába, miután kicsit megdinszteltem, egy kevés cukort, pici őrölt fahéjat, és 1 tejszínes pudingport 1 dl tejet, valamint 10 dkg darált diót is, és a mazsola sem maradt ki... Ja és 1 evőkanál étkezési keményítőport, hogy ne csússzon szét. Hogy ez milyen jó lett mára!  :)

Receptek itt:  ... Gyümölcskenyér sok tojásfehérjével  ...  Mediterrán csirkepaprikás  ...  Almás pite

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4114612746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása