Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Búvártúrós, gyümölcskenyér sok tojásfehérjével és almás pite...

2021.10.13. 11:39 | margit2 | Szólj hozzá!

buvarturos-gyumkenyer-2021a.jpg

almaspite-2021-10_09.jpg

Megint együtt volt a család... A búvár túróst sütöttem meg, már elég régen volt, és mindnyájan szeretjük is. Mivel a tojásfehérjék megy alaposan összegyűltek a fagyasztóládában, sütöttem gyümölcskenyeret velük. Természetesen pudingot is főztem mellé, azzal nagyon finom! Aztán összeszedtem a kertben az almát a fa alól, és már a fáról is.. lett egy tepsi almás pite!  Na és sajtos pogácsát is sütöttem megint, ez már szinte elmaradhatatlan nálunk. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8616719590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása