Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Kuglóf, mandulástorta, krémsajtos csiga, sajtos pogácsa, almás pite...

2022.03.13. 09:01 | margit2 | 4 komment

kuglof-2022_03_02.jpg

kuglof-pudinggal-2022_03_02.jpg

mandulastorta-2022-marc.jpg

mandulastortamvagva-2022.jpg

kremsajtos-csiga-2022.jpg

sajtospogacsa-2022_03_05.jpg

almaspite-2022_03_11.jpg

A sütések nem maradtak el az elmúlt időben, de nem értem rá képeket berakni... bár fotók készültek. Most is sütöttem rétest, mégpedig túróstde azt nem rakom be már... Aztán kuglóf is készült, amihez most is étcsokoládés pudingot kértek a fiúk... Majd manulás tortát is sütöttem, mivel együtt volt a család egy hete... Persze sajtos pogácsa is kellett.. na azután egy krémsajtos csigát is sütöttem, de azt már bolti leveles tésztával, mert muszáj volt felhasználni... De finom lett. Na és utoljára almás pite is készült. De volt sajtos tallér és lángos is az elmúlt időben.
Most már a kertben is szorgoskodtunk, saláta magokat raktunk a földbe...elvetettük a borsót, hagymát duggattunk. Meg fát is aprítottunk a daraboló géppel.. Most majd a zöldség és sárgarépa vetése következik...

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4417779236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2022.03.13. 15:53:29

De sok finomság! Én most a mandula tortát választottam volna, ha ott vagyok. A kedvencem a mandula s minden ami abból készül. Nagyon jól néz ki. Valakinek szülinapja volt?
A kert nálunk még várat magára, igen hidegek az éjjelek, pedig a régi öregek március 8-án elveteményeztek, azt tartották, az a jó időszak. Nagyon nyüzsgök, de még nincs megcsinálva a zöldség helye. Magok bekészítve, dughagyma szintén, saláta palántám bent van ,már ültetni való krumplit is vettünk, úgy hogy várok...a szebb jövőre, ígéretes holnapokra, melegebb éjjelekre.

margit2 2022.03.13. 19:59:51

@Amerika24: Nálunk is nagy kedvenccé vált a mandula torta. Most nekem volt a szülinapom, ezért is volt együtt a család. :)
A kertben mi is várunk a jobb időért ám. Már lehetne a zöldség magot vetni, és majd a sárgarépát is.... de várunk vele egy kicsit... A férjem már ültetett el paprika magokat pár napja kis tejfölös üvegekbe... Most egy párkányon vannak a kis szobában, ami erre van meghagyva... Azoknak kell még elég sok idő, mire beindulnak a csírázással, de legalább elég kedvező ott a hőmérséklet és az ablak előtt fényt is kapnak... Neylonnal le vanak takarva, és vizzel bepermetezi időnként alatta... Ezt Ő minden évben megcsinálja szerencsére.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2022.03.14. 08:48:46

Akkor utólagosan , de annál nagyobb szeretettel...
Boldog születésnapot !...kívánok.

margit2 2022.03.14. 17:35:15

@Amerika24: Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen! :)
süti beállítások módosítása