Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Végre az idén nagyon szépen fejesednek, nyílnak a krizanténjaim....

2006.10.29. 08:28 | margit2 | 4 komment

Most először fóliával is betakartam a fagyok előtt.
Holnap reggel 2 nagy vödörrel viszek is le a pincébe, hogy kedden, ha kivisszük a temetőbe, akkor biztos, hogy szépen megmaradjanak. Majd jól megszívja magát vízzel, és remélem., hogy addig is szépen fejlődik. Most éppen csendes eső szemerkél. Ez is jót tesz még neki!

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr346032001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marisom 2006.10.29. 09:27:47

Szia Margit! Szép napot mára is. Mi hajdanán a nejlonra valamilyen takarót is szoktunk tenni a fagy ellen és mivel sötétet szereti az alatt is szépen fejlődött, mert legtöbbször sajnos nem volt ilyen szép idő, csak azt nem szereti ha megázik, nálunk már zuhog az eső, igazi ősz van.

margit2 2006.10.29. 13:03:30

Szia Maris! Most egy kis szünet van az esőzésnél. Kimentem megnézni a krizanténokat. Gyönyörűen nyílnak tovább. :-)

marisom 2006.10.29. 15:43:18

hát nehogy legyen baja , olyan nagyon szépek.Megyek szedek a muskátlikról szaporítot, hogy jövőre legyen, ilyenkor szoktam megszedni, meh a daturárról is, jönnek a fagyok és mindennek vége.

margit2 2006.10.29. 19:15:33

Szedtem is már a biztonság kedvéért ma is jó nagy vödörrel és levittem a pincébe. Persze szerencsére bőven maradt kint is. Egyenlőre faggyal nem fenyegetőznek az előrejelzők!
süti beállítások módosítása