Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Rétes bolti réteslapból ismét...

2024.04.15. 07:05 | margit2 | 2 komment

retesekb-20240411.jpg

A múlt héten csütörtökön újra rétes készült. Mivel már sok a munka kertben is, nem csak a lakásban... ismét a bolti réteslapokat vettem elő. A férjem természetesen a mákos-meggyes-almás variációt választotta... De én megint újítottam, mert most almás-meggyest és még mazsolát is szórtam bele. Persze kellett egy kis búzadara is, mert a meggy a fagyasztóból került elő, és úgy több levet enged a reszelt alma mellé. Tökéletes lett! Én legközelebb is ilyent akarok magamnak!  :)

A receptje megtalálható itt:  Rétes bolti réteslapból

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5218381199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2024.04.23. 22:15:38

Nem is emlékszem rá, mikor sütöttem utoljára rétest. Pedig nagyon szeretem. Én is bolti leveles tésztát szoktam venni, már nem dagasztok kézzel, házit. Elkényelmesedtem. És az is igaz, hogy tényleg sok a munka kint a ház körül.

margit2 2024.04.25. 19:41:11

@Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával! :)
Ma vetettük el az uborkamagokat. A férjem nagyija mindig azt mondta, hogy Szent György napján kell elvetni, akkor jó termés lesz.. Ő nagy kertész és piacozó is volt! :) ... csak 1 napot késtünk az eső miatt...
süti beállítások módosítása