Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Gesztenyetorta sütés nélkül...

2008.11.19. 20:35 | margit2 | 41 komment

.
.
Ma egy gesztenyés süti volt a rendelés... Idő hiányában egy sütés nélküli gesztenytortát kreáltam... Akik szeretik a gesztenyepürét, azoknak ez is biztos, hogy ízleni fog!
.
A recept megtalálható itt: Gesztenyetorta sütés nélkül
.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr846031239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pocakbebi 2008.11.19. 21:43:05

Persze,hogy szeretjük:) jöhet!Hogy készült?

cinci 2008.11.19. 21:47:41

Nagyon jól néz ki.Ma is nagyon szépet alkottál,de Én maradok a somlóinál:) Liának is izlett,Ő is sütni fogja:)

Kati 2008.11.19. 22:32:42

Juj, ez megint nagyon bejön! Páromnak egy gondja lenne vele:az a "tészta" nem kell alá! :-) Nagy gesztenye püré rajongó! :-)

Klarissz 2008.11.19. 23:31:49

Nagyon finom, ez látszik rajta!

vnjudit 2008.11.20. 04:58:32

Jujj hiába a korai óra korog a gyomrom %wink%

marisom 2008.11.20. 05:54:08

ez is guszta, de az előbbi nálam jobban bejön.. Kellemes napot!

Aranyhal 2008.11.20. 06:07:22

remélem ezt is már felpakoltad...ma a cégnél ki tudom nyomtatni őket...az a somlói.....na az azóta is a fantáziám rabja. %smile%

Ircsike 2008.11.20. 06:39:38

Kerestem a receptjet, de nem talaltam.:( Remelem hamarosan kozkinccse teszed!:) Legyen szep a mai napod is!:)

margit2 2008.11.20. 06:40:23

Sziasztok! A recpetet már este felraktam, itt megtaláljátok. Tényleg nagyon hamar elkészül: http://kiprobaltrecik.extra.hu/tortak.htm#gtortasn Ma viszont a minden héten sütendő csigám tésztájából akarok pizzát sütni. Lia már megcsinálta, és dicsérte! %razz%

N0r1 2008.11.20. 06:47:02

Nagyon jól néz ki.

cinci 2008.11.20. 07:13:39

Akkor este megyek hozzád vacsorázni:)

amerika24 2008.11.20. 10:00:25

Nagyon szép...és milyen finom lehet ,ha gesztenyés!:) Imádom a gesztenyepürét! Biztos kipróbálom!:)

margit2 2008.11.20. 19:29:02

Kóstoljátok csak ameddig tart! %smile%

margit2 2008.11.20. 19:43:52

Cinci! Akkor, hogy kéznél legyen a pizza, mindjárt be is teszem! %lol%

Szomor 2008.11.20. 21:35:21

Mikor Kőszegen éltem annyi gesztenyét ettem, hogy egy életre elég volt! A geszetenyés torta azonban jöhet vagonostul :)

cinci 2008.11.20. 22:04:25

Nagyon finom lett a pizzád:) Én is ki fogom próbálni ezt a alapot:) A Liától is halottam,h milyen finom.

Manólány. 2008.11.21. 05:55:30

Na ebbe a blogba, ha csak benézek akkor is két kilót legalább hízok. Csodás a tortád.

margit2 2008.11.21. 07:38:33

Szomor! Nálunk is nagy sikere lett a tortának. Örülök is neki, mert igen gyorsan kész! %razz% Cinci! Igen, így van! Most már én is ezt fogom mindig sütni, ezért is feltettem az oldalra, hogy pontosan hogyan is csináltam! %wink% Manólány! A nézegetéstől nem lehet hízni... Sőt, ha megcsinálod, akkor is csak egy kis szeletkét kell enni, és a többit úgyis befalja a család! %lol%

Mynona 2009.09.25. 08:03:57

Szia! Nem tudom emlékszel-e rám, az epres-tejszínes túrótortádat csináltam meg anyumnak Margit napra, képet is küldtem.:) Azóta megcsináltuk együtt mégegyszer, isteni volt! Na, most azt hiszem ez a Gesztenyetorta lesz a következő vállalkozás! Nem lesz gázunk pont akkoriban, amikor anyum szülinapja lesz... Úgyhogy nagyon szimpatizálok ezzel a sütés nélküli tortával, a zselé felfőzést megoldom rezsón. Nagyon jól néz ki...:) Sosem csináltam még ilyen keksztalpat, de nem lehet rossz. Egy hét múlva esedékes, majd eldicsekszem az eredménynel!:) Szép napot!

Mynona 2009.09.25. 11:52:08

Milyen lehet, ha (vett) piskótát akarok rétegezni? mondjuk 3felé vágom, megkenem és kívülről is, mint egy rendes torta. Úgy túl "száraz"? Vagy máshogy kéne a krémet/többet?

margit2 2009.09.25. 23:09:39

Mynona! Én azt javaslom, hogy feltétlenül úgy csináld, ahogy a receptben van! .... Mert ez a hab erre lett kikisérletezve... Ha tortalapokat veszel, az valóban szárazabb is lesz, mert ez nem ivódik be a lapokba, sőt még hozzá sem ragadna, szétcsúszna az egész. De ha tortalapot akarsz venni, akkor inkább javaslom, hogy csináld meg a citromos-tejszínes túrótortát! Itt a linkje: http://kiprobaltrecik.extra.hu/tortak.htm#ttt Majd számolj be róla, hogy döntöttél, és milyenre sikerült! %wink%

Mynona 2009.09.26. 00:06:38

Azzal a citromossal már rég szemezek...:) De most már annyit agyaltam ezen a gesztenyésen, hogy nagyon rákattantam.:) Arra nem gondoltam, hogy a piskótán ne tapadna meg, meg már arról is épp meggyőztem magam, hogy nem lesz száraz. Úgyhogy most elszontyolodtam..:( Na nembaj.

margit2 2009.09.26. 07:49:51

Mynona! Szerintem ha mindneképpen piskótával akarod megcsinálni, akkor a piskótát locsold meg egy kis rumos tejjel... Csak ennél a technikánál meg arra kell vigyázni, hogy el ne áztasd, mert akkor túl vizes lesz a piskótája.. Na ügyeskedj, hajrá!!!! %wink%

margit2 2009.09.26. 07:52:38

...de megsúgom Neked, hogy nálunk a család kedvence főleg nyáron az a kakós piskótával készült "citromos-tejszínes túrótorta"!!!! %razz% Mindenképpen várom Tőled a visszajelzést, hogy döntöttél, és milyen sikerrel jártál! %smile%

Mynona 2009.10.01. 19:05:11

Holnap van a nagy nap...... Az a citromos-tejszínes túrótorta nagyon tetszik, de most két okból vetettem el. Egyik az, hogy gondoltam most valami más legyen ne tejszínes-túrós, bár imádom, csak valami mást szeretnék most. Másik, hogy az időigényesebb, meg kotyvasztósabb, és mivel most nincs gáz, ellenben fúrnak-faragnak verik a falat, gondoltam egyszerűbbet választok. De egyszer biztos megcsinálom, mert nagyon guszta! Snassz szülinapra ez a gezstenyés...? Rum helyett rumaroma és 5helyett 4 deci hulala elmegy? Egyébként arra gondoltam, feldobnám mondjuk úgy, hogy rumos-tejbe áztatott babapiskótát belerakok középre, keresztbe, úgy, hogy amikor felvágjuk akkorközépen egy kör piskóta látszik a krémben, érted hogy értem..:) Az kivitelezhető? Sosem csináltam még ilyesmit. Amúgy ezt a citromos túrótorta babapiskótás-talp receptjével is megcsinálhatom vagy maradjak a kekszesnél? Sokat kérdezek, tudom...:)

Mynona 2009.10.01. 19:08:48

Na jó lenyugszom, maradok a receptnél.:) De a rumaromás kérdés még áll. Meg hogy a hulala inkább legyen 6dl mint 4? Mert 4 van itthon, azzal laposka lesz? Ha belefér a 6 a 26centis formába akkor inkább annyival csinálnám.

margit2 2009.10.01. 19:46:27

Mynona! Az a babapiskótás megoldás jó lehet... Csak kicsit locsold meg a piskótákat rum aromás tejjel! %wink% Lehet rumaroma, és kevesebb hulala is! %razz% Anyukádnak BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT kívánok!!!! %smile% Aztán majd mesélj!

Mynona 2009.10.01. 20:06:56

Rendben, köszönöm a segítséget!:) Anyu nevében pedig a köszöntést, holnap átadom. Naná, hogy mesélek!:)

Mynona 2009.10.02. 07:47:26

Muszáj kimennem az Auchan-ba Hulaláért, mert bosszant hogy csak 4deci van! Mért nem lehet kapni a Match-ban??:( Sehol máshol nem láttam még közértekben. Na mindegy, legalább ott rak le helyben a vili.

margit2 2009.10.02. 07:59:41

Mynona! Én a Tesco-ban szoktam venni a Hulalát...Az nincs közelebb? Akkor, ha teszel belle babapiskótát is, szerintem a 4 dl is elég lehetne, mert a babapiskótával is magasodna a torta... Vagy mégsem teszel bele? %eek%

Mynona 2009.10.02. 08:14:48

Még nem tudom merek-e tenni bele.:) Majd kipróbálom beáztatva, milyen az a babapiskóta. Mennyire kell beáztatni? Mármitn emnnyire szívja be teljesen? Nekem az Auchan esik közelebb, Moszkva tér közelében lakom, Savoya parknál tesz le a vili, gyakorlatilag háztól házig visz...:) De még így is hosszadalmas... Ennek ellenére nem akkora kiesés, hogy emiatt meghátráljak...:)) Inkább veszek még 2decit, és akkor még variálhatok...:)) Max több tejszínhab marad, de nem félek, hogy nem fogy el...:))

Mynona 2009.10.02. 08:15:54

így is úgyis kell mennem bevásárolni több dolgot, ezért mondom hogy nem akkora kiesés, csak kicsit hosszabb lesz a bevásárlás..

margit2 2009.10.02. 10:40:10

Én még ezzel a tortával nem próbáltam ki a babapiskótás módszert, de annak az a jó, ha nem közvetlenül a piskótára tennéd, inkább krémre, hogy rendesen megpuhuljon, és utána kellene meglocsolni... De ezt szerintem máskorra hagyjad... %wink% ...Mint például ennél a recinél: http://margit2.extra.hu/rozisuti1.htm#rumosdk .... Ezt már megcsináltam, nagyon finom! %razz%... Majd torta formában is kipróbálom egyszer, biztos jó lesz! %wink%

Mynona 2009.10.02. 13:49:46

Fél liter vízzel kell felfőznöm a zselatint ahogy írja?????????????? Mert itt nema dtál meg mást, mint az epresnél..... Fél liter víz??????

Mynona 2009.10.02. 13:57:32

Jááájj segítség kétségbeestem! Én ebbe nem öntök bele FÉL LITER vizet! Jesszus! Ha az epreshez elég volt az egy deci... biztos ehhez is. Csak furcsállom hogy nem emelted ki. De hát 5deci baromi sok:(

Mynona 2009.10.02. 14:02:02

Najó 1 decivel csinálom... Lehet, hogy elcseszem. De hiába ír 5öt a recept, képtelen vagyok annyival nyakonönteni! Büdös is, és különben is!

Mynona 2009.10.02. 14:09:08

Wááááá jajj de nyomi vagyok!!! Talán elolvashatnám az utolsó sort - krémekhez annyi kell amennyi logikus és nem fél liter...:)) Bakker, nem vagyok ép.

margit2 2009.10.02. 17:37:28

Mynona! Látom, nagyon izgulsz. Sajnos az utolsó négy bejegyzésedet nem értem, nem tudom milyen fél liter vizről írsz! ....A zselatinhoz 1-1,5 dl vizet szoktunk tenni, de ez a zacskóján is rajt van! %wink%

Mynona 2009.10.02. 19:35:47

Mert olvastam-olvastam a zacskót, és fél liter vízről karattyolt. Én emg teljesen kiakadtam, hogy mégis hogy lötyköljek bele fél liter vizet a masszába, mi lesz abból??? Aztán félóra idegeskedés után, elolvastam a szöveg legutolsó sorát, ameddig addig el sem jutottam... Abban az állt, hogy ha krémhez készítjük akkor csak 4 kanál vizet használjunk.. Eh:) Igen, izgultam, természetesen túlaggódtam a dolgot, mint mindig...:)) De annyira akartam, hogy sikerüljön! És képzeld: SIKERÜLT!:) Babapiskóta végül nem ekrült bele, bár megvettem, és tesztelgettem milyen ha tejbe mártom... De végül beláttam, jobb ha nem most kísérletezem. Viszont néhány dolog nálam másképp jött ki: A keksztalp sehogysem akart összállni, ezért tettem hozzá egy kis tejet... És nekem hiányzott még belőle cukor, és kakaó, pedig eleve púposakat raktam. Szóval azt is megtoldottam kicsit. Aztán: 5deci Hulalát simán belenyomtam a gesztenyébe, mert nagyon ekvésnek tűnt. ez lehet hogy az én hibám, talán kicsit összetörtem, mert nehezen keveredett a gesztenyével?! Mindenesetre mind az 5decit beleraktam, és újabb 2 decit raktam a tetejére..... (Szerencsére végül nem +2decit vettem az Achan-ban hanem 5deciset, így volt mit rápakolni még.) Szóval én ezeken változtattam kicsit. De nagyon fini lett! Lefotóztam, majd küldök Neked képet.:)

margit2 2009.10.02. 20:52:23

Oké Mynoma! Nagyon ügyes voltál! Akkor várom a fotót róla! ... Remélem, hogy anyukádnak is nagy örömet szereztél vele! %smile%
süti beállítások módosítása