Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Gyors kinder és sajtos rúd és szívecske..

2013.03.24. 15:42 | margit2 | 15 komment

.

Mára Gábor fiam sós rudat kért  a névnapjára....   Egy kicsit vastagabbra sodortam ki csak a tésztát, meg elég gyorsan kelt is a meleg lakásban... Így  csak a fele lett rúd, a többit a szív formával szaggattam ki... Még örültek is neki!   Aztán sütöttem gyors kindert, ami tényleg nagyon hamar elkészül. Ja, és tegnap este  összeraktam megint egy jénaiba barackos tallérost, ami nálunk nagyon nagyon kapós mindig!  Délben ebédeltünk,  aztán kicsit sütiztünk, koccintottunk.. Jól el is beszélgettünk... De már elrámoltam. A konyhában is rend van... Lehet pihenni.  

A receptek megtalálhatók itt:  ... Gyors kinder szelet    ... sajtos rúd

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr906030730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.03.24. 16:37:21

Sok boldog névnapot a fiadnak! A kinderszelet jöhetne nekem is! Ma én is sütöttem vajas-tejfölös pogácsát, madártejet főztem, nekünk is ismételni kell, ami finom :)

evimami 2013.03.24. 16:38:54

Mivel elkezdtek tójni a tyukok, házi krémes lett. Na nem fogyókúrás!

margit2 2013.03.24. 16:50:53

Köszönöm szépen a nevében! %smile% Ahogy olvasom, Te is nagyon finomakat készítettél mára!... Hol a pogácsa recepted? .... Már nem is emlékszem rá, hogy mikor is volt madártej nálunk, de finom is tud lenni! %razz%

margit2 2013.03.24. 16:52:08

Dédike! Hú még krémest én nem mernék enni egyenlőre.... Tényleg nem fogyókúrás! %wink%

2013.03.24. 16:56:39

Általában már fejből csinálom a pogácsát, biztos a netről tanultam korábban, a te receptes oldalad is olvasom sokszor. Majd megnézem ezt a kinderszeletet húsvétra, kell valami újdonság :)

margit2 2013.03.24. 17:04:31

Én mindig variálom a recepteket... De általában azért a receptet megnézem... aztán utána döntök, hogy na még egy kis krumplit, vagy kovászt, vagy ... valamit teszek bele, hogy még jobb legyen!... A maival teljes a siker itthon! %wink% Ha egyszerűt akarsz, akkor ezt csináljad, mert gyors... De ha még munkásabbat is bevállalsz, ami finomabb is, akkor ezt csináljad: http://margit2.hu/kiprobaltrecik/edessutik2.htm#kinderpingvin %razz% .

2013.03.24. 17:16:47

A pingvines jobban tetszik, mert nem rajongok a pudingos töltelékért, inkább krémet főzök, és ez szép ünnepi. Mi a különbség a Hulala és az egyéb tejszín közt?

margit2 2013.03.24. 17:24:00

Lí! Mi is jobban szeretjük a pingvinest, de most nem akartam munkásat csinálni... Na majd legközelebb! %wink% A Hulala az cukrozott növényi tejszín, csak fel kell verni, és és napokig tartja az állagát, nem esik össze, ezért is szeretem! %biggrin%

2013.03.24. 17:29:23

ja, értem, nem vagyok annyira gyakorlott cukrászmester, mint te, nem ismertem a Hulalát, elég vicces neve van :) A "rendes" tejszínbe fixálót szoktam rakni, hogy megálljon napokig.

margit2 2013.03.24. 17:40:48

Régen én is használtam fixálót, de az ízével nem nagyon tudtam megbarátkozni... Különben én is a neten ismertem meg a Hulalát, a fórumomban említették... Aztán kipróbáltam, és azóta is emellett döntöttem... Persze normál tejszínt is használok időnként .... %wink%

darumadar 2013.03.24. 18:57:49

Boldog névnapot a fiadnak! Néha én is szívesebben nyúlok a sós süteményekhez, mint az édességeshez, a pár plusz kiló miatt is. :-)

margit2 2013.03.24. 19:01:31

Köszi szépen, átadom! %smile% Bevallom, hogy én is sós párti vagyok ám... %wink%

Gita 2013.03.25. 11:37:43

Hú mennyi finomság készült, amióta nem jártam itt! :-) Beteg voltam, de már kezdek kilábolni... Remélem, hogy Te jól vagy, ha már így sütögetsz! Lassan én is kezdek megint pár gyorsan elkészíthető sütit megcsinálni... Ez a kinder is tetszik!

Gita 2013.03.25. 11:40:24

Ja és utólag én is még nagyon sok boldog névnapot kívánok a fiadnak! :-)

margit2 2013.03.25. 12:45:03

Gita! Köszi szépen Neked is a köszöntést! %smile% Remélem, hogy nem volt túl komolya baj... Vigyázz az egészségedre! Aztán csak próbálkozzál a sütésekkel, ezt szerintem nem lehet elrontani például... %wink%
süti beállítások módosítása