Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Krémes...

2015.01.23. 15:10 | margit2 | 6 komment

Már egy ideje készültem sütni krémest, de sok maradék sütink volt eddig...  Aztán láttam, hogy egyre több tojásfehérje gyűlt össze a fagyasztóban kis dobozkákban... Ma végre nekiálltam, és már délután teszteltük is... Tulajdonképpen nagyon hamar elkészül, és tényleg finom a tejes változat. Nem is tudom, hogy miért vártam eddig a sütéssel, hiszen nincs vele sok munka.

A receptje megtalálható itt:    ... Krémes

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr517101503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfo 2015.01.23. 23:50:41

Nagyon kívánatos!

margit2 2015.01.24. 08:19:43

@greenfo:
Ez nagyon gyorsan elkészül, és tényleg finom! ... Nem ismered?
De van egy másik régebbi receptem is, azt nem ennyire könnyű megcsinálni, csak ritkán szánom rá magamat, pedig talán még ennél is kapósabb... de szerencsére még erre a gyors változatra sem volt panasz eddig... :-)

pitypangoss · http://kataablog.blog.hu/ 2015.01.24. 20:25:44

Nagyon szeretem!! de már nem is emlékszem,hogy mikor ettem :( :(

greenfo 2015.01.24. 21:30:06

@greenfo: Ismerem, Édesanyám tejes krémmel készítette (és én is szeretem ezt), néhány éve meg a vizes, sok pudingost is megpróbáltam. Olyan bőség van mindenféle desszertből, hogy némelyik háttérbe szorul időlegesen. Ajánlásodra hamarosan én is elkészítem majd.

margit2 2015.01.25. 07:57:19

@pitypangoss:
Már én is talán 2 éve készítettem utoljára... valahogy nem tudtam rábeszélni magamat eddig... pedig mindenki szereti...

margit2 2015.01.25. 08:02:19

@greenfo:
Na igen... Pontosan így van... Azért olyan sok süteményt nem kell enni... Meg mindig felmerül valami új, valami más, ugye ami izgatja a fantáziánkat, és emiatt felejtődnek el a régiek... De ezért is jó, ha meg vannak a saját receptek, legalábbis azok, amiket szívesen ettünk.. aztán néha ha átnézegetem a listát, akkor felmerül, hogy már illő lenne sütni, hiszen olyan finom is... :-)
Kíváncsi leszek a véleményedre, ha megsütöd a tejes variációt! :-)
süti beállítások módosítása