Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Citromszelet és keksztekercs citromkrémmel...

2015.02.14. 20:20 | margit2 | 2 komment

Megint együtt a család már péntek estétől.... Most a kedvenceinket megint megcsináltam... A keksz tekercset szeretem variálni, ami a bele töltendő krémet illeti... Most úgy döntöttem, hogy a citromszelet krémjével is kipróbálom... Mivel sok lett a krém, ezért gyorsan sütöttem egy kisebb adag citromszeletnek való tésztát. Vagyis pontosan fele adagot sütöttem ki, és most is 3 lap lett, de 30x22 cm-es tepsi hátulján. Olyan kapós lett, hogy meg is ígértem, hogy hamarosan a rendes adagot megcsinálom!  :-)

A receptje megtalálható itt: ... Citromszelet

... De sütöttem ám sós sütit és túrós pogácsát is. Ja és egy adag krémest is csináltam még tegnap.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr347175745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfo 2015.02.14. 22:47:45

Most csak írigykedek, hogy milyen hatékony vagy! És a citromost már nagyon régen sütöttem, itt az ideje, hogy én is megsüssem. Köszönöm a tippet! (Pedig most csak sósra készültem)

margit2 2015.02.15. 10:50:40

@greenfo:
Tulajdonképpen nálunk is mostanában nagyobb az igény a sósra... de azért az édesnek is örülnek, főleg, ha ilyen régi kedvenc kerül az asztalra...
Ezt én mindig nagyon szerettem, különösen imádom is a citromos ízeket! :-)
süti beállítások módosítása