Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Kínai datolya...

2015.11.03. 09:25 | margit2 | 3 komment

A hét elején lefotóztam a kínai datolyát a kertben. Tavaly termett először, akkor csak 3 szem volt rajta, az idén pedig meglepően sok szerencsére. Nekem nagyon ízlik ez a datolyaszilva... mert mi csak így nevezzük.   ... De most már le is kell szedni, mert megkapta a fagy, és elkezdett potyogni...

Itt többet megtudhattok róla:   jujuba, vagy kínai datolya

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr268046534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfo 2015.11.07. 23:46:53

Ez egy nagyon hasznos növény! Nagyon sok gyógyhatása van.
A leíráshoz csatolt képen sárga, mondhatni mandarin kinézete van. Ehhez valami utóérésre van szükség, vagy máris fogyasztható?
És ha több lesz a termés, hogyan lehet még hasznosítani? Vagy tárolható hosszabb ideig?
Szerencsések vagytok, hogy megmaradt!

margit2 2015.11.08. 07:50:51

@greenfo:
Nekem nagyon ízlik! Szeretem az ilyen kissé fanyar ízeket! ... Szerintem nem lesz probléma, ha több terem majd, csak maradjon meg! Naponta eszegetjük most! Már nem sok van belőle sajnos...

margit2 2015.11.08. 07:56:44

@greenfo: Tulajdonképpen barnává érik, és le is kell szedni, ha jön a fagy, mert amúgy lepotyogna... Szerintem hosszú ideig nem tárolható, de elfogy az biztos! :-)
süti beállítások módosítása