Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Almás pite....

2016.03.04. 18:54 | margit2 | 4 komment

Tegnap vettünk friss almát... Ami még volt itthon, a maradék 1 kilóból, aminek a héja már kezdett ráncosodni egy kis adag almást sütöttem. Így hasznosan felhasználtam még. 

A receptje megtalálható itt:   ... Almás pite

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr468444452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.03.05. 12:45:52

Egy kicsit előcsalogattad a nyarat, amikor almás pite a sláger, a fahéj alma érésekor. :)
Bár, mindenféle almából jó, ami egy kicsit savanykás is. A barátnőm sűrűn csinálja úgy mint te, mert az ősszel megvett almáit így hasznosítja.
Nekem már csak éppen 1-2 kg van a téli almából, és ezután inkább a piacon fogok venni kisebb tételekben, amit hűtőházakban tartottak eddig.
Januárban én is éreztem, hogy kissé megereszkedett a bőre, és azóta meghámozom.
Jonagored és Jonagold a kedvencem.

Aloha3 2016.03.05. 13:00:28

Nagy kedvenc nálunk is az Almás pite. :-) Rögtön rá is éheztem amint megláttam itt nálad.
További szép napot, jó hétvégét kívánok neked Margitka! :-)

margit2 2016.03.05. 15:53:52

@Kincse-: Én is szeretem mindegyik fajtát! Mindig veszünk, piros, és sárga színű édes almát, hogy lehessen választani... Itthon sajnos nagyon kevés almánk volt tavaly, azokból én is főleg gyümölcslevesbe vágtam és kompótot is főztem, mert nem volt elálló... de bio, mert nem permetezte a férjem...
Nálunk ritka az olyan nap, hogy ne együnk legalább 1 szem almát... hiszen állítom, hogy az alma a legegészségesebb gyümölcs! :-)

margit2 2016.03.05. 15:55:36

@Aloha3: Ezt a sütit már a nagymamáink is sütögették... Szerintem soha nem lehet megunni...
Neked is kellemes, nyugodt és vidám hétvégét! :-)
süti beállítások módosítása