Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Kókuszos...

2016.03.28. 19:51 | margit2 | 6 komment

Vasárnap délelőtt még sütöttem egy nagy adag kókuszost. Ezt is jó előre sütni, hiszen napokig puha marad a piskóta a máz és a ráragadt kókusz reszelék alatt... Szeretjük is nagyon... és már elég régen csináltam. Még ugye Pali-szelet is készült előre... Sósnak meg van a sajtos tallérból, amit még  a hét elején sütöttem, de eláll, ezért is azzal kezdtem  a sütést...

A receptje megtalálható itt:  ... Kókuszos

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr128526470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.03.29. 14:08:11

Ez a csokis kedvence az egész családnak, csak elég macerás a csokiba mártogatással.
Viszont a hólabdához képest még könnyebb is, pedig azt is nagyon szeretem, egy nagyon kedves szomszédnénitől tanultam. Tényleg csak ritka alkalommal, karácsonykor vetemedik rá az ember, hogy ennyire munkás sütit elkészítsen.
Erre a hólabda receptre gondoltam: gabicsek.blogspot.hu/2012/11/holabda-anyukam-receptje-szerint.html

Kincse- 2016.03.29. 14:19:44

Ami engem illet, egy csokitortát csináltam, amit innen másoltam, mert éppen húsvét előtt olvastam róla: robertokonyhaja.reblog.hu/husveti-csokitorta-riado
És tudod, hogy a piskóta alapú dolgokat szeretem, ráadásul a csokis finomságokat.

margit2 2016.03.29. 15:39:18

@Kincse-: Én is már gyermekkorom óta kedvenc, ünnepi sütiként imádom! Mindig volt karácsonykor nálunk... Igen, elég sok idő elmegy a mártogatással, kókuszba forgatással, de sokáig eláll, és finom marad! ...Szerintem megéri az időt! :-)
A hólabda receptet én kb. 10 éve kaptam a szomszédasszonyomtól... Nagyon finom, de sokkal munkásabb, mint a kókuszos!... ezért én is ritkán csinálom már meg... Most megnéztem nekem is 40 dkg van a receptben, de ha legközelebb megcsinálom, akkor biztos módosítok, mert mostanában mindig veszek el a cukor mennyiségekből... Szerintem is finomabbak kevesebbel! :-)

Különben eddig ez volt, amit csináltam: margit2.hu/kiprobaltrecik/edessutik.htm#holabda

margit2 2016.03.29. 15:41:49

@Kincse-: Megnéztem a linket. Úgy látom én is, hogy ez is nagyon finom lehet! :-)

Kincse- 2016.03.29. 16:45:36

@margit2:
Neked is megy a hólabda, látom. :)
Amikor először kóstoltam, szinte mennyei íze volt, de a tetején nem volt csoki.
El nem tudtam képzelni, hogy lehet henger alakút, középen töltelék, és körbe kenve, megszórva, azután rájöttem, amennyire finom, annyira sok munka van vele, de megéri.

margit2 2016.03.29. 16:59:34

@Kincse-: Én így ismertem meg annak idején csokival a tetején.. addig nem is hallottam róla.... de szerintem anélkül is finom lehet! :-)
süti beállítások módosítása