Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Diós rácsos...

2016.05.18. 08:49 | margit2 | 6 komment

Most ez a diós süti sütése következett az új sütőmben... Még kísérleteznem kell... Finom lett, de tovább kell sütni, mint a régiben... Ennél a tűzhelynél a főzés gyorsabb, a gázzal mindennel hamarabb  elkészülök... Múltkor például  a palacsinta sütése is ripsz-ropsz elkészült pénteken. A sajtos tallérokat is fele annyi idő alatt meg tudtuk sütni a gáz lángon, mint a régin... Viszont ez a sütő lassúbb, de ugye még csak kísérletezek a programokkal... ki kell ismernem... A lényeg, hogy jó a végeredmény!  :-)

A receptje megtalálható itt:   ... Diós rácsos

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr748727058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.05.18. 10:29:09

Még nem láttam, és nem is hallottam ilyen tészta rácsozóról soha.
Régebben sütöttem, csak a munkás rácsozás miatt elég ritkán iktattam be.

Megcsináltam a diós piskótát, ahhoz hasonlót, amit te készítettél.
Vagyis, köszönöm az ötletet a habos-diós piskótával! :)

margit2 2016.05.18. 13:57:54

@Kincse-: Én is így voltam az almás rácsossal, és a dióssal is régen... De 3 évvel ezelőtt itt volt nálunk az egyik nagyon kedves internetről megismert fórumos barátnőm a férjével, Tőle kaptam a rácsozót.... Tényleg nagyon jó! A neve tésztarácsozó henger. Például itt is lehet rendelni: http://www.pandortex.eu/konyha-felszereles/kellekek-suteshez-fozeshez/tésztarácsozó-henger-c9167

Mindjárt átnézek, remélem, tettél be fotót a diós sütidről! :-)

greenfo 2016.05.18. 23:07:29

Nagyon finom lehet ez a sütemény. A rácsozó néhány hete a kezemben is volt, de nem találtam érdekesnek.
Elszalasztottam! Lányom szokott pudingos rétest sütni, annak a tetejéhez is jó lenne ez. Ő behasogatja, és egymáson keresztezi az áthajtott szálakat, (így a gőz könnyen kijön), és szép lesz a teteje.

margit2 2016.05.19. 06:55:07

@greenfo: Régen én is hajtogatva csináltam, de ez gyorsabb... ha újra látsz ilyet, vegyél szerintem... Én megkedveltem. :-)

Kincse- 2016.05.19. 09:17:44

@margit2:
Köszönöm, megnéztem a linket. Ha nem tudok venni a városban, akkor onnan megrendelem, mert néha jó lenne.

margit2 2016.05.19. 19:54:12

@Kincse-: Az az igazság, hogy amikor megkaptam, akkor egymás után használtam... sütöttem almás pitét másként, diós rácsot. Sőt még s rácsost is. :-) De most már valóban ritkábban veszem elő, de gyorsítja a munkámat. :-)
Ha sikerül beszerezned, sok sikert hozzá! :-)
süti beállítások módosítása