Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Zsemle....

2010.11.23. 15:00 | margit2 | 15 komment

.

Mostanában nagyon jól sikerülnek a burgonyás kenyereim... Mivel a tegnapiból van még, ma ugyanabból a tésztából sütöttem 8 db zsemlét. Jó nagyok lettek... De legalább nem marad éhes aki egyet megeszik!

De ezeket tepsiben sütöttem, mert a sütőzacskóban nem fértek volna el egyszerre....

Különben a "Burgonyás kenyér zacsiban sütve" recept tésztáját dagasztattam meg a géppel, és azt osztottam el 8 cipóra... Volt amikor 9-et sütöttem belőle...

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr986030958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ditta84 2010.11.23. 15:27:17

Nagyon jól néznek ki Margitka,na ez az amit nem kapsz pékségben:-)

margit2 2010.11.23. 18:17:29

Az biztos, hogy ilyent nem kapok.... Elég sokat kísérleteztem, mire végül sikerül jó tésztát készíteni... Ez nem morzsolódik, akkor sem ha kenyérnek csinálom, akkor sem ha így zsemlének sütöm meg... %razz%

bikfic 2010.11.23. 22:59:57

nagyon guszta! (nekem sajnos nincs kenyérsütőm, és a dagasztás sem megy... :( )

vnj 2010.11.24. 05:16:20

Hűűűű micsoda piros zsemlék %biggrin%, ezeknek nem lehet ellenállni. Mi most a Graham zsemlére kattantunk rá, ma is sütök, mert hiányzik %wink%, pedig vasárnap is sütöttem.

margit2 2010.11.24. 07:58:57

Bikfic! Ha nincs gép, az még nem olyan nagy baj, de ha a dagasztás sem megy... akkor bizony nehéz lesz sütni! ... Szerintem meg türelem,, és kitartástól függ az egész... Én is sokat dagasztottam már fiatalasszony koromban, és bizony nem otthon tanultam meg, mert ott anyukám megcsinálta helyettem... Hanem a férjem nagyija tanított, mutatta, hogy hogyan is csináljam. %wink%

margit2 2010.11.24. 08:01:26

Judit! Biztos az is finom lehet... Én csak graham kenyeret sütöttem eddig... De ami késik, nem múlik, mondja a közmondás. Talán egyszer kipróbálom abból a tésztából is a zsemlét... %razz%

Sugi 2010.11.24. 11:13:44

Ezt még nem is meséltem... Ültünk ebédnél, mire eszembe jutott a franciasali az egyik előző bejegyzésben. Mondtam Nagyimnak, hogy egy kedves Olvasóm( :) ) a blogon micsoda ínyenc dolgokat szokott készíteni és feltölti a róluk készült képeket és még le is írja, hogyan készítette. Nagyimnak erre felcsillant a szeme: "Ne hülyéskedj! És azt én is meg tudom nézni?" Mondom, persze, megnézed és te is meg tudod sütni-főzni a dolgokat. Képzeld Margitka, most ki van adva parancsba, hogy írjam fel a blogod címét, hogy a Nagyim bármikor idetaláljon, mert ő is nagyon szeretne tanulni Tőled és kipróbálni újabb recepteket:) Egészen pontosan így fogalmazott: "Hát ha itt ilyeneket lehet olvasni, meg nézegetni, akkor én is beújítok!" :D Szóval ezt csak azért írom, hogy megköszönjük az eljövendőben asztalunkra kerülő finomságokat:) Legyen szép napod, puszillak:)

margit2 2010.11.24. 12:12:41

Köszi Sugi! .... Olyan jólesett ebéd előtt ez a bejegyzésed! %smile% ..... Remélem, hogy Nagyid minél előbb "beújít" valami finomságot Nálatok! ... és akkor is az eszedbe jutok! %wink%

Anna3 2010.11.24. 15:07:00

Margitka! Nekem most egy kérdésem lenne: péntek délutánra megrendelésre sütnöm kell valami "finomat és dekoratívat" és én a vaniliás szeletedre gondoltam. Nemrégiben Te is megsütötted, és azt írtad egy napig kéne hűtőben állnia. A reciben meg 1-2 órát írtál. A kérdés, hogy ha délelőtt megsütöm pénteken (előtte nincs időm) és lehűtöm, szelhetem délután? A másik kérdés, milyen tejszínt használsz? Köszi előre is!

Sugi 2010.11.24. 15:55:27

Margitka! Még szép, hogy eszembe jutsz:) Legyen szép délutánod...vagy lehet inkább estét kellene már lassan írnom:D

margit2 2010.11.24. 16:53:04

Anna! Persze, ha reggel elkészíted, már délután simán szeletelhető. De ez az a süti, amit akár 1 nappal előbb is meg lehet csinálni, és másnap még szebben lehet szelni... Én mindig a házi tejről szedem le a tejszínt. De a boltban is vásárolhatsz rendes folyós tejszínt a krémhez. Sok sikert hozzá! %smile%

margit2 2010.11.24. 16:53:58

Sugi! Aranyos vagy! %wink%

vnj 2010.11.24. 18:28:39

Nem tudok olyan szép képeket csinálni, mint Te, de talán kedvet kapsz hozzá %wink% http://blogol.hu/pikz/vnjfoz/grahamzsemle.jpg

margit2 2010.11.24. 18:50:33

Judit! A linked itt van jobb oldalt a "Kedvenc oldalaim"-nál a blog linked alatt "Judit" névvel. Időnként át szoktam ám lesni! %smile% Már meg is néztem, tényleg jól sikerült nagyon! %razz%
süti beállítások módosítása