Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Almatorta...

2012.09.21. 18:49 | margit2 | 8 komment

.

Ma délután amikor a kertben összeszedtem az almát, találtam a Jonathán fa alatt is pár darabot még... ami bizony eléggé hibás volt... Hogy ne menjen kárba, és már elég régen is sütöttem, megcsináltam a tortát. Itt még hűl a tálon.

.

.

Itt már hidegen, szeletként. Nagyon finom benne az egy darab citrom a reszelt héjával és levével együtt.

A receptje megtalálható itt: .... Almatorta

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr186030781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csáki Fanni(hugi02) 2012.09.22. 11:19:34

Drága Margit néni! Még mindig nagyon guszta ételeket készít, kicsordul a nyálam mikor rámegyek a blogra. :) Képzelje el nemrég elkészítettem életem első aranygaluskáját. És nagyon finom lett. :) Mostanában nagyon sokat főzök meg sütök, a suliban is tanulunk főzni a felszolgálás mellett és nagyon szeretem. :) Szóval szerintem a következő étek innen lesz kiválasztva biztos! :) További szép napot!

margit2 2012.09.22. 12:26:51

Szia Hugi! Örülök, hogy adtál ismét életjelet magadról. Ügyes vagy! Gratulálok! Ha ilyen lelkesen főzöl és sütögetsz, biztos nagyon finom ételeket készítesz majd ezután is! %wink% Aztán majd számolj be, ha valamit megcsináltál innen is oké! %smile%

marisom 2012.09.22. 20:48:27

Margit nagyon guszta, alma dióval csak finom lehet.

margit2 2012.09.23. 07:59:41

Maris! Volt 3 db tojásfehérje maradék a hűtőben, ezért azt is beletettem a tésztájába, és 1 tojással kevesebbet, mint a receptben van... De így kicsivel több lisztet is tettem bele. Jól eltaláltam, igazán finom volt. Nekem különösen a citrom íze tetszett, jól érezhető benne! %razz%

barackvirág13 2012.09.23. 09:36:29

Az almákat muszáj megfőzni előtte? nem lesz túl puha a sütés után?

margit2 2012.09.23. 14:15:06

Igen, főzni kell! ... Ez a Jonathán fajta nem puhul meg, én mindig ezzel csinálom! %wink%

Aloha 2012.09.25. 15:06:29

Szia! Régen jártam nálad....Mennyi sok finomság készült azóta!:-) Ez az almatorta is biztos nagyon fincsi lehet...!! Kívánok neked további szép napot!:-)

margit2 2012.09.25. 17:24:16

Szia Aloha! Köszöntelek nálam. ... Igen, ezt az almatortát ilyenkor mindig elkészítem... Tulajdonképpen amikor 1 éves volt a blogom, akkor sütöttem ezt örömömben... azóta is megcsinálom minden évben szeptember 20.-án.... Már éppen 6 éve, hogy ide írogatok.... bár már egyre kevesebbet.... Neked is szép napokat kívánok! %smile%
süti beállítások módosítása