Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Túrótorta vizes piskótával...

2013.03.11. 17:21 | margit2 | 6 komment

.

.

Nagyon szeretjük a túrótortát. De most nem kakaós piskótával sütöttem a hétvégére, hanem vizes piskótával... Mivel kevés lett volna ehhez a negyed kg túró, ezért átvariáltam a régi receptemet. Na és persze növényi eredetű tejszínhab került bele, és abból is sokkal kevesebb... A lényeg, hogy a végeredmény sokkal finomabb lett, mint az eddigiek!... Ja, és az sem elhanyagolható, ha már elkészítettem, akkor én is ehettem belőle... Semmi bajom nem lett tőle, igaz, hogy nagyon odafigyelek most, hogy mit ehetek.

Mindenkinek ajánlom a kipróbálását!

A receptje megtalálható itt: .... Túrótorta vizes piskótával

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr446030734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2013.03.11. 17:50:48

Azért se nézek oda.... Most jöttem meg egy nőnapi vacsiról. nem akarok semmit megkívánni. Minek is kellett ide jönnöm...

margit2 2013.03.11. 18:09:21

Dédike! Már úgyis csak a fotó maradt meg belőle... De tényleg diétásan készítettem, és nagy örömömre 2 szeletet is ehettem belőle... igaz, hogy az egyiket szombaton, a másikat pedig vasárnap... %razz% Na és sok finomságot kaptatok a vacsin?

kata... 2013.03.11. 20:52:26

Óóóóóó,de megkóstoltam volna!! :)

amerika24 2013.03.11. 21:20:37

De gyönyörű!...szeretem a gyümölcsös, túrós dolgoka és jó régen készítettem már ilyent...én is megkóstolnám szívesen...

margit2 2013.03.12. 07:37:49

Kata! Nem bántad volna meg, ebben biztos vagyok, ha szeretek a tórósat! %wink%

margit2 2013.03.12. 07:41:40

Amerika! Én is eldöntöttem, hogy nem hiányozhat ez a torta egyetlen ünnepről sem..... aztán még gyorsabban el is készültem vele, mintha a hagyományos diós tortámat készítettem volna el... Persze a sós süti sem hiányozhatott... Most sütőporos sós süti készült miattam, mert a keltest én nem ehetem egyenlőre... szerencsére az is jól sikerült. %biggrin%
süti beállítások módosítása