Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Kedvenc fehér kenyerem...

2013.03.13. 19:42 | margit2 | 8 komment

.

 

.

Tegnap már nekiálltam kenyeret sütni a családnak. Természetesen én csak ma kóstoltam meg, mert egyenlőre frissen nem ehetek kenyeret. De szerencsére  ez e kenyér napokig puha marad. Biztos, hogy újra gyakran megsütöm... Persze felváltva, mert én a rozsos kenyeret is nagyon szeretem... de azt is csak másnaptól eszem... most még... 

A receptje megtalálható itt:    ... Kedvenc fehér kenyerem

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr396030733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gita 2013.03.14. 10:08:28

Hú de szép így felvágottan is! Ez nem semmi, gratulálok! :-) ... Ha én is tudnék ilyent!....

evimami 2013.03.14. 12:25:05

Ezek gyönyörűek! Itt reggel óta szakad a hó. Ronda tapadós. Nem szeretem.

margit2 2013.03.14. 13:54:44

Gita! Köszi, de nem nagy ördöngősség ám! ... Én pontosan kimérem a hozzávalókat, aztán a kenyérsütőgépem dolgozik vele.... Csak arra kell figyelnem, hogy 50 perc múlva kikapcsoljam a gépet, és utána hagyjam teljesen megkelni a tésztát, amíg fel nem ér majdnem a gép tetejére... Akkor kiveszem, 2 felé vágom, formázom, és teszem is kelni újra. Amikor jól megkelt, csak lekenem, és rakom sülni, ahogy a receptben is leírtam... Ha nincsen géped, akkor addig kell a kezeddel dagasztani, amíg el nem válik a tészta a táltól... aztán kelesztés, formázás... stb. %wink%

margit2 2013.03.14. 13:58:34

Dédike! Már újra meg is jött a kedvem a sütéshez! ... Ma rozskenyeret sütöttem. Éppen hűl a 2 cipó a rácson! %razz% Itt is havazik ám reggel 9 óra óta egyfolytában.... Most már én sem örülök a hónak... Elég volt! Várom a tavaszias idő! %wink%

amerika24 2013.03.14. 16:47:31

Nagyon szépek lettek. El kell árulnom, hogy én bizony ezt a hófehér kenyeret szeretem...hát nem bánnám most, ha szomszédban laknál ...nagyon kívánatos cipók... Nekem nincs kenyérsütőm, és még sosem sütöttem kenyeret, de mostanában minden felé házi kenyeret látok, mclub is állandóan próbálkozik, és sikerrel jár....most elolvasom a te recepted, és ha időm engedi megpróbálok én is sütni...

margit2 2013.03.14. 17:08:17

Amerika! Nyugodtan próbáljad ki!... Ha jól kidolgozod, és hagyod rendesen megkelni a tésztát, akkor biztos, hogy jól fog sikerülni! %wink% Valamikor még én is kézzel dagasztottam. Akkor jó a tészta, ha már elválik a táltól, amiben dagasztod! ... Aztán hagyjad a duplájára kelni! ... Az időt nem szabad sajnálni tőle! ... Aztán majd mutassad meg, ha megcsináltad, oké! Sok sikert hozzá! %smile%

iluskailuska 2013.03.15. 18:25:42

Nagyon szép lett!

margit2 2013.03.15. 18:42:55

Köszi, ezt már nagyon kitapasztaltam szerencsére!... Örülök én is neki, mert bátran megsütöm már, amikor kell! %razz%
süti beállítások módosítása