Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Lángos ( kefires!) ....

2013.06.07. 17:51 | margit2 | 10 komment

.

Ma végre végeztünk a borsó kitépésével. Ebédre főztem is egy jó nagy fazék friss borsólevest, amibe sárgarépát is tudtam már a kertből szedni... Nagyon  finom lett, még jó, hogy annyit főztem, hogy holnap sem kell levest főzni...  Másodiknak a tegnapról megmaradt palacsinta volt... Azért délután kis pihenőt követően sütöttem lángost.  Így senki sem marad éhes. Most fokhagymás tejföllel ettük. 

A receptje megtalálható itt:   .... Lángos (KEFIRES!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr276030706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2013.06.08. 00:40:47

Kellett nekem ez? Éjjel lángost nézni?????

margit2 2013.06.08. 07:19:21

Látod, ha előbb jöttél volna... Bár lehet, hogy már akkor is késő volt? %mrgreen%

Gita 2013.06.08. 07:46:08

Emlékszem rá, hogy írtad valamikor, a kefir taszítja az olajat... Én is megsütöttem már ezt a lángost, valóban nagyon finom, és nincs tele olajjal! Köszi a receptet! :-)

margit2 2013.06.08. 18:15:33

Bizony ez így van! Amióta én megismertem ezt a receptet, csak ilyen lángost készítek! Ez nem nehéz a gyomornak! %razz%

Margó-pocakbebi 2013.06.09. 19:57:08

Szia Margit! Nagyon sok boldog névnapot kívánok! Szép a lángosod! Milyen névnapi sütiket készítesz? Nekem is kell bevinnem a munkahelyre... Puszi

margit2 2013.06.10. 07:25:35

Druszám! Köszönöm szépen! Én is szeretettel köszöntelek névnapodon! %smile% Mi tegnap ünnepeltünk szűk családi körben, búvártúróst sütöttem, amibe még a kertből szedett friss meggy is került. Nagyon jól feldobta! ... Ja és sütöttem egy kis sós sütit is s túrós percem receptjét csináltam meg, de kis szívecskéket szaggattam ki a tésztájából és pár más figurát is... Sós az kell mindig, ha ünnepelünk, hogy legyen mire koccintani.... mert az édes után nem jó... ezt mondják a fiúk... %wink%

evimami 2013.06.10. 14:07:22

Margitkám boldog szülinapot. Itthol vannak a gyerekek, az egész család!

margit2 2013.06.10. 15:17:13

Köszönöm Dédike, de a születésnapom márciusban volt, most a névnapom van. %wink% ... Akkor most örülsz nagyon, hogy együtt a család, igaz! %smile% ... A házzal nem történt komoly gond?

2013.06.10. 18:35:38

Nem is tudtam, hogy a kefir ilyen jó hatással van, hogy taszítja az olajat, ezután nem félek sütni lángost, és esetleg más ilyen tészta esetében is alkalmazható, mert nagyon szeretem a juhtúrós lángost.

margit2 2013.06.10. 18:42:28

Bizony a kefirnek nagyon sok jó tulajdonsága van! Én is szeretem úgy magában is inni, de sütibe is jó! %razz%
süti beállítások módosítása