Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Lusta rétes...

2013.06.15. 17:01 | margit2 | 4 komment

.

Tegnap megláttam Amerikánál, hogy Ő is megsütötte, meg is kívántam. Amint említettem a nevét a férjemnek, egyből kérte, hogy csináljam meg... Igaz, hogy már többször is mondta mostanában, hogy süthetnék... De mivel elfogyott a fagyasztóból a meggy, elhalasztottam... Most viszont a meggyszedés ideje alatt ezt nem szabad kihagyni.... Most meggyes-mákosat, és almás-meggyest sütöttem. Mivel mára ebédünk tegnapról maradt, reggel megszedtem egy jó nagy tállal, és sütöttem is... A maradékot pedig kimagoztam, és kis műanyag dobozkákban lefagyasztottam... Holnap korán reggel szedem tovább a meggyet....

A receptje megtalálható itt: ....Lusta rétes

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr356030703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata... 2013.06.15. 20:06:22

Húúúúú,de jól néz ki!! :D a meggyes-mákos lenne a kedvencem :D%lol%

margit2 2013.06.15. 20:38:15

Abból lett 2 rúd, az almás-meggyesből pedig most 1... %razz%

2013.06.17. 12:01:29

Jól néznek ki a rétesek! Nem sokára én is meggyezek és akkor lesz meggyleves, meggyes rétes, meggyes piskóta, meggyszósz, persze nem egy napon, de amíg tart a fákon biztos sűrűbben. Szerencse, hogy nem jósolnak 40 fokokat a nyárra, így ki lehet bírni a befőzéseket.

margit2 2013.06.17. 14:48:04

Én ma végeztem a meggy leszedésével, és kimagozásával. Kis műanyag dobozkákban tettem el a fagyasztóba, kb. 40-50 dkg-osak... 12 db van, így minden hónapra jut 1. %razz% Azért a héten csinálok majd én is gyümölcslevest, már érik a nagy szemű cseresznye is... %wink%
süti beállítások módosítása