Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Túrótorta, sós süti, és ma barackos talléros megint....

2013.08.04. 15:25 | margit2 | 7 komment

.

.

.

Tegnapra készítettem el pénteken a túrótortát citromos ízesítéssel. Nagyon nagyon szeretjük! Most anyósom születésnapja alkalmából csináltam meg. Persze a sós süti sem hiányozhatott. Azt a sajtos rúd receptje alapján készítettem el. Mivel a torta nagyon kapós volt, este be is faltuk a maradékot... Na és volt egy kártyaparti is, akkor meg a sós sütik fogytak el... Ezért még én délután gyorsan összedobtam a barackos tallérost. De hogy minél hamarabb készen legyek vele, 1,5 pohár joghurttal készítettem a tejföl helyett. Így csak az étcsokoládés pudingot kellet főzni, ami a végén a tetejére került. Ennél gyorsabb süti nem nagyon van... Talán a kekszes-tejfölös?.... De az volt a múlt héten...

A receptek megtalálhatóak itt: .... Túrótorta vizes piskótával ... Sajtos rúd ... Barackos talléros

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr686030689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfield 2013.08.05. 18:41:22

Mennyi finomságot készítettél ismét! Bevallom én azt mondtam a hétvégén, hogy csak főzőcske semmi sütés!:-)

margit2 2013.08.05. 20:09:04

A torta és a sós süti szülinap miatt volt... meglepetésként.... sikerült is örömet szerezni vele.... De a barackos tallérost 10 perc alatt össze lehet dobni, azt a magunk kedvéért nassolni csináltam.... Ma ahogy elfogyott délután, ismét készítettem egy újabb adagot. Holnap megint de finom lesz jó hidegen majd! %razz%

amerika24 2013.08.07. 10:31:30

Hát nekem is rögtön az ugrott be, hogy itt valami ünnep lehetett, hogy ennyi finomság készült...grat az ünnepeltnek... A hétvégén sikerült vennem akciósan fél kilós túrót, most ott ácsorog a hűtőben, és várja , hogy ilyen finom túrótorta legyen belőle... Nagyon megkedveltük a túrótortádat, és igaz volt pár próbálgatás a gyümölcsök terén, de valahogy mindenki a citromosat kedveli a legjobban...

margit2 2013.08.07. 13:17:38

Nálunk is a citrommal ízlik a legjobban a túrótorta! %razz%

margit2 2013.08.07. 13:24:10

Ja, és köszi a jó kívánságot! %smile%

Gita 2013.08.09. 16:37:50

Hú micsoda finomságok már megint! :-)

margit2 2013.08.10. 18:43:31

Bizony azok voltak... de már nyomuk sincsen... Van még őszibarack a hűtőben, lehet, hogy holnap dobok is össze barackos tallérost, mert az nagyon gyorsan meg is van! %razz%
süti beállítások módosítása