Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Kecsap - almás!

2013.08.24. 14:25 | margit2 | 4 komment

.

A héten főztem kecsapot is. Most szedtem ki a száraz dunsztból, mert kell a hely az újabb  befőzéskenek..  De nagyon bosszankodom, mert 1 üvegnek, ami pont 7 dl volt, levált az alja... így most annyival kevesebb lett. ...Mindjárt kezdem merni az üvegekbe  a szilvalekvárt....

A recpet megtalálható itt:  Kecsap 2. (a boltival egyező ízű)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr606030684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gita 2013.08.25. 08:12:47

De szép a színe! Emlékszem, hogy már tavaly is csináltál ilyent! :-)

margit2 2013.08.25. 16:06:20

Köszi! %smile% .... Igen, jól emlékszel!... Már nem is tudom pontosan, hogy mikor is kaptam ezt a receptet... 5, vagy 6 éve?... Azóta is áldom azt aki küldte! %wink%

amerika24 2013.08.25. 18:27:25

Én még nem főztem az idén kecsapot, de talán ha lesz almám, neki állok... ...én mindig teszek bele almát....van olyan recept is, amibe nem kell ?

margit2 2013.08.25. 18:49:06

Igen van, a fűszeresbe nem szoktam tenni... Ha megnézed ezt az almás receptemet, előtte találod! %smile%
süti beállítások módosítása