Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Diós-kakaós kalács....

2013.09.18. 14:53 | margit2 | 6 komment

.

Ma jó sok diót szedtünk fel a fa alól... A tegnapi hatalmas egész napos szél jól megrázta a fát.... Lett 2,5 nagy vödörrel.... Mivel holnapra esőt jeleznek újra, nem vártam a dió összszedésével, így is ki kellett önteni ládákba, hogy száradjon meg, aztán majd hálóba teszem... Most még a tavalyi maradék dióból sütöttem. Nem régen sült meg, még a rácson van.

A recept, ami alapján sütöttem megtalálható itt: .... Diós-kakaós kalács

Mejegyzés: A recepten kívül még tettem bele 2 nagy evőkanál kovászt is, mert attól sokkal finomabbak a kelt tészták, és másnap sem morzsálódnak!

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr846030678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2013.09.18. 16:09:09

Én most megyek diót szedni, eddig virágoztam, pakolom be, mert a műtét után nem emelhetek...

amerika24 2013.09.18. 16:21:53

Nagyon szép lett, és ne feledjük, a szemével eszik először az ember... Az íze is biztosan finom és puha, látni, hogy olyan különleges forma, ünnepre való kalács...

margit2 2013.09.18. 18:11:46

Dédike! Jól is teszed, ha elrendezel mindent még most. Előrelátó vagy! %wink% A formát most kaptam a múlt hétvégén egy nagyon kedves fórumos barátnőmtől. Nagyon jó szilikonforma. 25 perc alatt meg is sült a kalács benne 170 fokon, és valóban nagyon finom lett. %razz% ... Mindjárt rakok is fel képet felvágva róla...

Anna3 2013.09.19. 16:13:22

Ezt a recit már én is kipróbáltam, így tanúsítom, hogy nagyon finom! Majd egyszer azt a kakaós kalácsodat is meg szeretném sütni, ostoros kalács talán a neve. Majd ha lesz több időm jól bemelegítem vele a konyhát.

margit2 2013.09.19. 17:35:49

Anna! Örülök, ha jól sikerült Neked is! .... Hú azt az ostorost bizony nem győztem sütni tavaly télen! %biggrin% ... Azt hiszem, hogy most is így lesz... Én is azért sütök télen többször, mert olyan jó meleg van utána ... na és az a finom illat még! %wink%

margit2 2013.09.19. 17:38:28

Amerika! A forma valóban ünnepélyessé tette! %smile%
süti beállítások módosítása