Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Mandula torta ...

2013.10.05. 17:40 | margit2 | 6 komment

´

.

.

.

Tegnapelőtt megtörtük a már összeszedett mandulát. 30 dkg lett. Ma meg is csináltam belőle a mandula tortát. Majd holnap ebéd után vágom fel, ha összejön a család. Már pár évig sajnos nem termett szinte semmi sem a fán. Most örült a fiam, mert Ő ültette jó pár évvel ezelőtt....

Azért volt a héten tekert sajtos hajtovány is. Annak már nyoma sincsen...

A receptek megtalálhatóak itt: ... Mandula torta ... Tekert sajtos (hajtovány)

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr766030673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gita 2013.10.06. 09:14:04

Ó de finom lehet az a torta! Ilyent még nem is ettem. Várom a képet majd felvágva is! :-)

evimami 2013.10.06. 13:36:45

Három férfi mellett, ne csodálkozz, hogy minden elfogy!

amerika24 2013.10.06. 15:30:19

Nagyon szeretem a mandulát...és azt is ami belőle készül...csodás lett a tortád... ...én is szeretnék két mandulafát ültetni, mert ha jól tudom ez kétlaki , és kettő kell, hogy teremjen...valaki ígért is, és most várom az október közepét, mert akkor kell mandula és diófát ültetni...aztán majd meglátjuk, hogy mennyire emlékeznek rám...

margit2 2013.10.06. 16:21:38

Gita! Mindjárt teszek fel képet felszelve is a tortáról. De még túrós sós sütit is sütöttem tegnap délután megint... Én azt nagyon szeretem csinálni és enni is.... %razz%

margit2 2013.10.06. 16:22:34

Dédike! Igen, ez így van... De én örülök, ha elfogy, mert akkor meg vannak elégedve! %wink%

margit2 2013.10.06. 16:26:44

Amerika! Én is szeretem a mandulát, sőt mindnyájan. %smile% De bizony elég ritka az az év, amikor jó termés is van... Szerencsére körülbelül 5 méterre a fától a szomszédban is volt egy mandulafa... de tavaly kiszáradt, és már ki is vágták... mégis az idén lett a szebb termés.... Persze az jó, ha 2 fa lesz, mert régebben itt is több termés volt, talán lehet, hogy a 2 fa miatt....
süti beállítások módosítása