Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Sós rácsos...

2013.10.18. 09:02 | margit2 | 4 komment

.

Tegnap ebédre borsólevest főztem, és palacsintát sütöttem. Aztán gondoltam egyet, mert sósat kívántam... és nekiálltam egy adag sós rácsos készítéséhez... Mivel nem olyan régen kaptam ezt a rácsozót, gondoltam, hogy nem csak édes, de a sós sütikhez is jó lesz... Meg úgyis még gyakorolni kell a használatát.

A receptje megtalálható itt: .... Sós rácsos

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr16030668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2013.10.18. 09:34:12

Jó kis szerkentyű. Hol lehet ilyet kapni?

margit2 2013.10.18. 12:37:06

Dédike! Én ez Pestről kaptam ajándékba. De azt, hogy hol vették, nem tudom. Annyi biztos, hogy Pesten. %wink%

evimami 2013.10.18. 16:20:24

Légy szi tedd fel, hogy lássam mit keressek!

margit2 2013.10.18. 16:35:07

Dédike! Ha rákattintasz a recept linkjére, "Sós rácsos", ..... ott van kép róla! %wink%
süti beállítások módosítása