Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Fokhagymás-citromos afrikai harcsa...

2014.01.28. 14:53 | margit2 | 21 komment

.

Már napok óta halat kívántam... Méghozzá olyan könnyű, citromos ízben... Ma el is készítettem ebédre. Tulajdonképpen nincs is sok munka vele. Nagyon finom lett a krumplipürével!

A receptje megtalálható itt: ... Fokhagymás-citromos afrikai harcsa

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr136030641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2014.01.28. 15:29:17

Hát a harcsa hús elég drága nálunk, pedig mennyei íze van...egyszóval nálunk is régen volt hal... ...mikor a lányom diétázott a bélgyulladása végett, kitanultam a diétásnővér szerpét rendesen...akkor sok hal volt, és mind csak párolva, vagy egy kis citromos lében...először furcsálltam, hogy se prézli, se paprikás liszt, csupán pici só, citrom meg szoktam rá babérlevelet tenni, hogy mi ez már? ...és tudod nem is volt rossz, szokni kell az ízeket...

amerika24 2014.01.28. 15:31:19

Ahogy olvasom a receptet, ez finom lehet...nagyon nagyon finom... Mitől afrikai a harcsa ? ...vagy csak recept neve afrikai?

margit2 2014.01.28. 15:49:11

Ez tulajdonképpen egy afrikai harcsa fajta, de ezt már Magyarországon tenyésztik... Bizony itt is elég drága, ezért van nálunk ritkán... Pedig nem szálkás, isteni!!!! Én imádom! %razz%

2014.01.28. 15:55:50

Nekem a halas ételektől azért ment el a kedvem, mert a ponty szálkás, a fiam és a férjem nem szereti, a tengeri halak meg annyira összemennek, amikor kiolvadnak, hogy nem éri meg az árát. Én nagyon szerettem régebben, amikor még vastagabb mirelit tonhalat kaptam, és kirántva elégedett voltam a húsmennyiséggel. Az amerikai harcsa viszont nagyon drága, nem tudom, hogy egyáltalán megéri-e az árát. Olajos halakat szoktam gyakrabban venni, mert azt a fiam is szereti.

2014.01.28. 15:56:33

bocs, elírtam amerikainak! :)

margit2 2014.01.28. 15:59:55

Igen, a ponty az nagyon szálkás, ezért nem is veszünk már... Ez viszont igaz, hogy drága, de néha azért meg lehet engedni magunknak, hogy vegyünk. Én nagyon szeretem, főleg a citromos pác után isteni az ízharmóniája! %razz% Nálunk az olajos hal nem kelendő...

amerika24 2014.01.28. 16:06:34

Ha már így kitárgyaljuk a halakat...nálunk most az a menő, hogy összevágok egy lilahagymát, két paprikát, paradicsomot, két csilit vagy cseresznyepaprikát, és hozzá keverek egy RioMare halkonzervet /kicsit/, erre már csak egy kicsi sót és egy evő kanál oliva olajat teszek...isteni finom és tele vitaminnal...

2014.01.28. 16:10:54

Az olajos halat mi citrommal esszük, úgy látszik a hal kívánja a pikáns ízeket. RioMare.t még nem kóstoltam, látszik, hogy öregszem, félek az új dolgoktól, csak az eddig beváltat szeretem.

amerika24 2014.01.28. 16:12:36

Lí, ha hármas csomagolásban veszed,sokkal olcsóbb, és megéri megkóstolni...van több változat,én az olivásat veszem, nagyon finom...

margit2 2014.01.28. 16:15:31

Ezt a RioMare halkonzervet még én sem kóstoltam.... De a chili miatt nem is mernék enni belőle már... De a férjemnek biztosan ízlene, Ő nagyon szereti a csípős ízeket! %wink%

amerika24 2014.01.28. 17:23:26

A csilit én metélem belé, ha te nem szereted a csípőset, úgy nem kell bele rakni...anélkül is finom... Most tényleg azt mondjátok, hogy nem ismeritek a RioMare halkonzerveket? Nagyon egészséges...merem állítani... Nincs itthon jelenleg, pedig megmutatnám... mert ahogy van, megesszük reggelire, bekeverve a zöldségekkel...amint veszek , berakom ide...szeretném , ha megkívánnátok, és ennétek, ezzel is elősegíteném az egészségeteket...ugye nem önzősség ez tőlem ?

margit2 2014.01.28. 18:30:46

A férjem is úgy metéli bele a tányérjába a chilit... Szinte minden levesbe szeletel... %razz% Én már régóta leszoktam a konzervekről... De most kíváncsivá tettél... Na majd megyek megnézni a fotót róla Hozzád! %wink%

detta 2014.01.28. 18:49:15

Nagyon jól néz ki ! Gratulálok hozzá!

margit2 2014.01.28. 19:32:36

Köszi!... Na és, hogy milyen finom is! Húúúúúúú! %razz%

evimami 2014.01.28. 21:32:18

Margitkám: az őszinteség szól belőlem hisz ismersz, előszőr mondom ki, hogy nem nyerte el tetszésem. És abban sem bízok, hogy izlene. pedig mindenevő vagyok

margit2 2014.01.29. 08:10:31

Dédike! Hihi, akkor csak nem vagy mindenevő! %mrgreen% Nem vagyunk egyformák. Bizony én is látok néha olyan ételeket, amiket, ha már csak a nevét hallom, megborzadok, pedig sokan szeretik állítólag... Nem szoktam este 6 óra után enni, de ebből még bevágtam egy tányérral a férjemmel együtt... Meg is beszéltük, hogy ezentúl többször csinálunk, csak ilyen afrikai harcsa legyen itthon... %razz% .

evimami 2014.01.30. 23:55:09

Azt nem mondtam, hogy ha elém tennék nem enném meg, Már csak udvariasságból is:

aNévtelen 2014.01.31. 00:16:05

Szép estét. Olvastam a posztot. Szerintem nem lehet ez rossz étel. De Amerika24 elgondolkoztatott: "Most tényleg azt mondjátok, hogy nem ismeritek a RioMare halkonzerveket? " A RioMare nem tartozik a legolcsóbb márkák közé. Igen ritkán engedhettem meg magamnak, hogy vegyek. Magyarország meg éppen nem a leggazdagabb emberek országa. Örülök, hogy Amerik24-nek telik rá, nem sajnálom tőle. Csak most egy kicsit keserű lett a szám íze. Tovább szépet.

margit2 2014.01.31. 09:06:36

Dédike! Ha már megkóstoltad, akkor lennék igazán kíváncsi a véleményedre. %smlie% ... én meg eszem, amikor csak megtehetem! %razz% (De elárulom, hogy vannak olyan ételek, aminek a nevétől is megborzadok, és nem is kóstolnám meg, még, ha udvariatlannak tartanának akkor sem....) .

margit2 2014.01.31. 09:09:45

aNévtelen! Én szeretem a halat, de főleg azt, amelyikben kevés szálka van.. Igaz, hogy az drága, de nem eszünk olyan gyakran, akkor meg jóízűen szeretem enni.... Ezt úgy ettük! %wink% Na ha még drága is az a RioMare, akkor nem hiszem, hogy megkóstolom egyhamar... én valahogy nem is szívesen eszek konzervet már.... .

amerika24 2014.01.31. 20:22:43

aNévtelen...nem , nekem sem telik rá gyakran, de néha , amikor akcióban van, három egybe csomagolva, akkor szoktam venni... Margit...az ára kb.annyi, mint fél kiló harcsa húsa, egyszóval egyik sem olcsó, de igazad van , ha ritkán is esszük, akkor már együk jóízűen, ezért ezt veszem, s nem egy egyszerű szardíniát...
süti beállítások módosítása