Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Fánk és piramis tojás nélkül...

2014.03.01. 16:41 | margit2 | 4 komment

.

.

Mivel megígértem, meg is sütöttem a szalagos fánkot. Míg a gépem dolgozott a dagasztással, és kelt a tészta, csináltam egy kis adag piramist is amibe nem kell tojás. Ja és most mákos tölteléket tettem bele. Hogy miért is?... mert maradt darált mák cukorral bekeverve, ugyanis tegnap egy kis rétest is sütöttem, és kicsit túl sok mákot darált a férjem, aki a mákosat imádja... Mindegyikbe tettem a krémbe 1 szem fekete ribizlit is. Holnapra megpuhul az alján lévő keksz is, finom lesz ebéd utáni nasinak. Mára meg itt a fánk a sárgabarack lekvárral!

A receptek megtalálhatóak itt: ... Fánk (szalalgos) ... Piramis tojás nélkül

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr376030631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mamika 2014.03.01. 21:19:45

Margitka! Guszták a sütik! Látom, hogy a farsang nálatok sem múlhatott el a szalagos fánk nélkül! ... Piramist is de régen csináltam...

margit2 2014.03.02. 08:42:50

Januárban már sütöttem, de mivel igény volt rá, most ismételtem a fánkot. Piramis viszont itt is elég régen volt! %razz%

Gita 2014.03.03. 09:46:34

A fánkkal búcsúztattad a farsangot? :-) Guszták! Milyen mutatós a mák töltelék, én eddig diósan csináltam. De tényleg lehet variálni a krémeket ebben is! :-)

margit2 2014.03.03. 16:32:14

Eddig még én is csak diós vagy sima vaníliás krémmel töltöttem, de mindig tettem a krémbe valamit... vagy ribizlit, vagy akár csoki lencsét! %razz%
süti beállítások módosítása