Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Rétes bolti réteslapból...

2014.03.26. 08:52 | margit2 | 4 komment

.

Tegnap ebéd előtt tudtam meg, hogy délután vendégeim lesznek... Gyorsan előkaptam egy csomag réteslapot. Mivel volt mák is, egyik rudat azzal töltöttem meg reszelt almával, cserszenyével és ribizlivel bővítve. A másikat pedig most túróval. Természetesen a mazsola mellett abba is tettem kevés cseresznyét és ribizlit is. Nagyon kapós lett mindegyik.  

A recept megtalálható itt:  ... Rétes bolti réteslapból

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr496030624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2014.03.26. 17:09:42

Napok óta nem sütöttem semmit, valahogy nem is kívántam az édeset, de nálad mindig találok valami finomat...remekül néz ki... Holnap , ha lesz kedvem s erőm, sütök már valamit én is...

margit2 2014.03.26. 18:57:15

Most ezt én is csak a vendégek miatt sütöttem... de gyorsan el is fogyott a 2 rúd.... %razz%

ételital 2014.04.02. 22:01:23

Nah most mondd meg, mégis változott, bolti réteslap, phüüü . :D :D :D Mi ez a renitenskedés? :D

margit2 2014.04.03. 07:15:11

Igen, erre most nagyon rászoktatott a férjem!... De valóban el lehet készíteni igazán finomra, csak nem olajjal, hanem tejföllel kenem le a lapokat! ... Na és még az sem elhanyagolható, hogy nagyon nagyon gyorsan kész! %wink%
süti beállítások módosítása