Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Darázsfészek....

2016.03.19. 16:00 | margit2 | 6 komment

Sütni most nem volt nagyon kedvem,  délelőtt a kertben elvetettük a borsót, és 2 sor vöröshagymát is duggattunk a földbe... Csak kevés linzer maradt nassolni... ezért ebéd után egy kis darázsfészket gyártottam... Ezt sütni nem kell, csak összegyúrni. A közepébe pedig ananászkockákat tettem.  A piramis tojás nélküli változatából  készítettem, de a darázsfészek formákkal. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr418498948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.03.19. 18:58:47

Látszatra jól néz ki, kár, hogy nem piskóta tésztából van, annak jobb az íze, mint a keksznek. :)

margit2 2016.03.19. 19:39:32

@Kincse-:
Ez most gyorsan kellett... meg nem is volt kedvem hosszabb sütizéssel foglalkozni sem... De nem is rossz ötlet!... Egy piskótatésztával is kipróbálom majd egyszer, hogy milyen lesz... köszi a tippet! :-)

Kincse- 2016.03.19. 20:04:59

@margit2:
Csak vicceltem, a forma kibírja a sütési hőt?

margit2 2016.03.20. 07:47:51

Hihi... Nem!... a piskótatésztát külön megsütném, és összetörném... mindenesetre adtál egy új tippet! :-)

Kincse- 2016.03.20. 08:32:24

Margitka, lebeszélnélek az összetörésről, hiszen örülök, ha szép laza piskótát tudok sütni, mert úgy finom.
Azt viszont el tudnám képzelni, hogy ilyen trükkel lehet építeni darázsfészket, mint a csoki piramist is csinálják.
Nagyon guszta látvány, de én még nem jutottam el a piramis formára, mert a vízszintes formában vágott tortaszelet is megfelel nekem. Persze, ha a vendégeket el akarjuk kápráztatni, akkor kell egy kis rafinéria.
Erre gondoltam: esztercake.blogspot.hu/2011/02/csokolades-piramis.html

margit2 2016.03.20. 11:41:07

@Kincse-: Most azért kíváncsi vagyok mindenképp.. egy kisebb mennyiséggel majd az ünnep után próbálkozom....

Megnéztem a linket, amit beraktál. Finom lehet. Piskótával ugyan még nem , de hasonlót már jó pár évvel ezelőtt valamilyen puha keksszel csináltam, anyukám receptje után... Talán valamilyen papíron meg is van még... az is mutatós és finom volt! :-)
süti beállítások módosítása