Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Cukkini-alma-sárgabarack.. aztán megint cukkini...

2016.07.06. 14:14 | margit2 | 4 komment

cukkini-alma-sbtumix-2016.jpg

Amerika ajánlotta a cukkinit is gyümölcsökkel lé formájában kipróbálni... Mivel körülményes lett volna kifacsarni a cukkiniból és az almából és a sárgabarackból is a levét, mert nincsen már gyümölcscentrifugám, turmixnak készítettem el az együttest.... Nekem ízlett, tartalmas volt így együtt. 

Aztán ebédre karalábélevest főztem, mivel úgy döntöttünk, hogy ma húsmentes napot tartunk... Másodiknak pedig cukkinipalacsintákat sütöttem ki. Amikor ettük reszeltem rá jó sok trappista sajtot, arra tejfölt tettünk, és feltekertük... Majd villával és késsel fogyasztottuk...

cukkinipalacsinta-2016.jpg

Legközelebb cukkini fasírtot is sütök már.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr508870362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2016.07.06. 15:54:50

Örülök, hogy kipróbáltad. Nekem is ízlett, igaz én gyümölcspréssel csináltam , de hát a lényeg így is úgy is benne van.
Ezt a palacsintáról már hallottam , ezt is ki fogom próbálni. Igaz, a lányom édesen szokta csinálni, lekvárral, csokivel, de a sós is biztosan finom.

margit2 2016.07.06. 17:40:06

@Amerika24: Én már pár éve nyáron rendszeresen sütöm a cukkini palacsintát... A tölteléket mindenki a maga szájíze után teheti bele. Én inkább sós párti vagyok, de a férjem szereti az édessel... például cukrozott mákkal, vagy akár lekvárral is. ... persze én is meg eszem édesen is, csak abból kevesebbet merek enni... :-)

margit2 2016.07.06. 17:43:09

@Amerika24: Köszi a linket, már meg is néztem! :-)
süti beállítások módosítása