Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

cukkinis sajtos gofri és palacsinta...

2016.07.17. 08:34 | margit2 | 2 komment

 

cukkinissgofri-2016_1.jpg

palacsinta-2016.jpg

A sok eső miatt is nagyon bőséges az idén a cukkini termés... A héten sütöttem cukkinis sajtos gofrit  is. Tegnapra pedig délután a palacsinta lett beígérve... Ez az az étel, amit bármikor ennénk!... de gondolom, hogy ezzel nem csak mi vagyunk így. Tegnap körülbelül 30 darabot sütöttem. Lett mákos, diós lekváros, kakaós. Persze hagytam pár darabot üresen, azt akkor töltjük, amikor esszük... Én reszeltem rá sajtot és raktam rá tejfölt! Imádom sósan is! a palacsintát! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr708895646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2016.07.17. 12:31:05

Én is nagyon szeretem a palacsintát, és sósan is.
Nálam most a gömbölyű cukkínik túl nőttek, csak egy kicsit találtam, de tegnap leszedtem az összeset, s várom a új , kicsiket.
Ma sütöttem először töltve, még nem is tudom milyen az íze, de majd elmondom

margit2 2016.07.17. 19:02:39

@Amerika24: Nekünk csak hosszúkás formájú cukkini van. Én is le szeretném holnap szedni az összeset, mert már túl sok a nagyon nagy... Virág is van bőven, had legyen ereje felnevelni a kicsiket! Az öregeket pedig lereszelve a fagyasztóba teszem, jó lesz főzeléknek.
Már én is sütöttem töltve, ha jó a fűszerezés, akkor finom lesz! :-) ... Nekünk is ízlett tavaly... idén még én sem sütöttem...
süti beállítások módosítása