Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Zöldbab télire...

2017.08.01. 08:36 | margit2 | 3 komment

zoldbab-telre-2017.jpg

Az idén nagyon szépen terem az ölesbab ( méteres bab). Már a fagyasztóládába nem rakok többet. De ami megterem, azt nem győzzük nyáron megenni... Viszont ez nem minden évben sikerül így, ezért most már üvegekbe rakom el... Ott is megmarad évekig. Egy időben gyakran tettem el. Most akkor újra!

A recept, ahogy elrakom:     ... Zöldbab télire

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr3512707564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2017.08.02. 14:02:52

Próbáltam már üvegben elrakni, de nem sikerült. Már nincs zöldbabom, de jövőre megpróbálok így is pár üveggel.
Az én receptem elég bonyolult volt, három napos dunsztolást kívánt, és mindig rövidebb ideig. A cukorborsót tette még így el egy ismerősöm, üvegben, és igen szép volt neki. De a te recepted sokkal egyszerűbb-

margit2 2017.08.02. 16:14:13

@Amerika24: Én elég gyakran tettem el így zöldbabot... De nem szokott megromlani. De most, hogy említed a borsót, azt mindig csak a fagyasztóba tettem, mert ugye az korán leterem, és akkor még mindig sok hely is van a fagyasztóládában... Talán jövőre én is kipróbálom azt is pár üveggel! ... Eddig ez eszembe sem jutott... Köszi a tippet! :-)

margit2 2017.08.03. 15:31:50

Bejegyzés: Zöldbab télire...

"Szerző: Amerika24

Komment: (link)

Nekem nem sikerünek ezek üvegekben, így mindkettőt a fagyasztóba raktam, de majd megvárom a te zóldborsód üvegben hogy fogja bírni jövőre, s akkor újra próbálkozom."

...Véletlenül a mailnál kimoderáltam, de idemásoltam,amit írtál... Bocsi!...
Na majd jövőre figyelmeztessél, mert elfeledkezhetek róla addig... :)
süti beállítások módosítása