Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • Amerika24: Nem is emlékszem rá, mikor sütöttem utoljára rétest. Pedig nagyon szeretem. Én is bolti leveles té... (2024.04.23. 22:15) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Hawaii csirkemell, fekete ribizlis diós szelet, gyümölcskenyér, püspökkenyér...

2017.12.02. 21:13 | margit2 | Szólj hozzá!

hawaii-csmell.jpg

fekete-ribizlis-diosszelet-2017_11_26.jpg

puspokkenyer-2017_11_30.jpg

karacsonyi-ropogos-2017_12_02.jpg

A múlt hétvégére hawaii csirkemellet készítettem fűszeres árpagyönggyel. Ananász karikával tálaltam, nagyon jó volt ez így együtt...Sütöttem fekete ribizlis diós szeletet is, ami mindig nagy siker. De a múlt héten csak a kisebb tepsiben sütöttem, most viszont, hogy együtt  a család a recept szerinti nagyobb méretűben. Holnap fogom felvágni. Még úgyis van maradék gyümölcskenyérből és püspökkenyérből is,amihez most is főztem étcsokoládés pudingot úgy nagyon jól csúszik!  Természetesen sós apró süti is kell, sütöttem is méghozzá dupla adagot... Most is a karácsonyi ropogóst készítettem el, de variáltam kicsit. Tettem bele pirított napraforgómagot, szezámmagot és lenmagot is. Ja és lekentem egy felvert tojással, amikor kisodortam a tésztát, és arra is magokat, valamit reszelt trappista sajtot szórtam.

A receptek itt megtalálhatóak::  ...Hawaii csirke ... Fekete ribizlis diós szelet ... Gyümölcskenyér  ... Püspökkenyér  ... Karácsonyi ropogós

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr413412091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása