Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Sajtos főzött karika...

2018.03.24. 12:33 | margit2 | 6 komment

sajtos-fozott-karika-2018_03_24.jpg

Mivel tegnap megfőztem a nagy 5 literes fazékkal a palóclevest, így csak másodikról kellett gondoskodni. Este beáztattam egy zacskó sárgaborsót, ebből a reggeli után gyorsan el is készültem a főzelékkel. Virsli maradt reggelről, de  azért még sütök egy kis kolbászt is hozzá. Aztán van még a diós csigából is, és tegnap este meg rétes is sütöttem bolti réteslapokkal. Hogy sós is legyen, bekevertem egy kis adag tésztát a karikáknak.

A receptje megtalálható itt:     .... Sajtos főzött karika

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4713776150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bankeszter 2018.03.24. 12:52:34

Ki fogom próbáln a "sajtos főzött karikát". Teszik a recept.

margit2 2018.03.24. 17:08:38

@bankeszter: Nem fogod megbánni! Én a vajat és a tejet gőz fölött olvasztottam, és kevertem össze a liszttel. Gyorsan összeállt. Aztán, amikor már langyosra hűlt a tészta, egy üvegtálba tettem, és kézzel összegyúrtam a só, reszelt sajt és a tojások hozzáadásával. Nem baj, ha ragad a tészta, annál finomabb lesz a végeredmény... de ha zavar, 1 icipici liszt segítségével gyúrjad meg. Majd vízbe mártott kanállal rakosgasd a kivajazott, lisztezett tepsibe! Sok sikert hozzá! :)

margit2 2018.03.25. 18:08:53

@bankeszter: Nagyon szívesen! Aztán ha megcsináltad, számolj be róla hogyan sikerült! :)

Wulfie 2019.05.13. 15:16:30

Kedves Margit, nagyon finom ez a recept és "pillanatok" alatt elkészül. Család nagy kedvencévé vált. Gyerekkorom ízeit eleveníti fel.
www.ujsagomat.hu/penny-market/ az alapanyagokat szeretem előre összeválogatni, ehhez használom ezt az oldalt.

margit2 2019.05.14. 06:43:33

@Wulfie: Örülök, hogy nálatok is bevált! Már ideje lenne itt is újra elkészíteni.. most, hogy felhoztad rá a figyelmemet, majd beiktatom valamikor.
A Penny-be szeretek járni én is. Ott elég jók az árak! :)
süti beállítások módosítása