Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Sajtos csiga...

2018.04.13. 23:13 | margit2 | Szólj hozzá!

sajtos_csiga-2018.jpg

Ma délután sütöttem egy tepsi sajtos csigát. Mivel gyorsan akartam elkészíteni, elővettem egy friss leveles tésztát. Kisodortam jó vékonyra a lisztezett gyúródeszkán. Aztán rákentem egy 15 dkg sonkás vajkrémet, arra pedig reszeltem trappista sajtot. Aztán feltekertem, mint a bejgélit, majd 1 cm-es csíkokat vágta, és kivajazott tepsibe rakosgattam. Végül egy felvert tojással lekentem, és még arra is reszeltem sajtot. Előmelegített sütőben 200 fokon 18 perc alatt meg is ült. Pillekönnyű csigák lettek.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1613833372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása