Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Sajtos tallér...

2018.05.17. 14:05 | margit2 | Szólj hozzá!

sajtostallerok-2018_05_17.jpg

A hétvégére ma délelőtt már meg is sütöttem a sajtos tallérokat.  Már elég régen volt, mert mostanában a diós sós apró sütiket készítettem el már egymás után minden héten, mivel az is nagyon nagy fogyócikk nálunk. De ezt is meg lehet akár egy héttel előbb sütni, most erre esett a választás. Holnap főzni kell, borsóleves és tojásos nokedli lesz friss salátával, amit természetesen már a kertben szedek mindig. Aztán majd szombaton sütöm a tortát....

A recept pedig itt található:     ... Sajtos tallér

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7413966338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása