Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Gyümölcsök a kertből....

2018.06.26. 18:52 | margit2 | Szólj hozzá!

malna-2018_junius18.jpg

malna-5doboz-2018_06_18.jpg

uborka-2018-06_18.jpg

fribizli-eper-2018.jpg

pirosribizli-2018_06_24.jpg

Végre a meggy után lehet szedni a málnát is szépen. A múlt héten is szedtem egy nagy tállal, lett belőle 5 kis adag dobozkákban.

Az uborka is szépen terem. Már 2 naponta le is kell szedni.  Kétszer tettem el 5 literes üvegbe kovászos uborkát, és lett már 4 db 1,5 literes üveggel savanyúnak télre. Persze a fokhagymás salátát is rendszeresen csinálom.

A fekete ribizli az idén kezd teremni, mert a régiek tönkrementek... szerencsére ebből is tudtam elrakni 2 kis dobozba a fagyasztóba is. Az eper már beérett, csak pár szemet találtam még... De a piros ribizli most érik. Abból is tettem el  a fagyasztóba, de eszegetjük is naponta. Ma például zabkását csináltam vacsira, arra is szórok rá a tányérban, amikor esszük. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1014075503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása