Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Mézesek és sós-diós apró sütik...

2018.12.14. 17:18 | margit2 | 2 komment

mezesek-2018_12_13.jpg

mezesek-csokizva-2018_12_13.jpg

sos-dios-suteselott2018_12_14.jpg

sos-diossulve-2018_12_14.jpg

Tegnap megsütöttem a mézes apró sütiket, este be is vontam csokoládémázzal. Ma pedig a sós-diós apró sütik kerültek délután sütésre, amit már mindig  a karácsonyi ropogós süti receptem után készítem el. Most 10 dkg lett  a darált dió benne, ez nem rontotta el, sőt! :)

Receptek itt megtalálhatóak:   ... mézesek    ... sós-diós

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8814483504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2018.12.18. 12:39:33

Mennyi finomság! Látom, te sem unatkozol. Mindig akad tennivaló, vagyis sütnivaló ...én mindig azt tartom, addig jó , még van ki megegye, akkor örömmel készíti az ember.

margit2 2018.12.18. 18:15:13

@Amerika24: Ez tökéletesen így van!... Bár már nem bírok annyit sütni, mint régen, de azért még mindig van valami, amivel örömet tudok szerezni a családomnak! Egyetértek, ez a lényeg! :)
süti beállítások módosítása