Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Angyalszem...

2019.01.23. 18:00 | margit2 | 2 komment

angyalszem-2019_01_23.jpg

A múlt héten hétfőn reggel a fórumomba hozott kávét az egyik kedves fórumozóm, és a képen láttam meg az angyalszemet... Már nem is emlékszem rá, hogy mikor készítettem el. Pedig egyszerű, gyors és finom is. De ma ebéd után begyúrtam egy kis adagot. Majd az 1 óra múlva, mert addig pihent a  tészta, elkészítettem.  Érdemes volt! Most újra megcsinálom majd párszor, mert tényleg hamar kész, és ízletes is!  :)

A receptje megtalálható itt:    ... Angyalszem

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr114584628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2019.01.24. 11:38:53

Margitka, mi van, ha már sütésre beleteszem a lekvárt? Amikor barátfülének csinálom a szilvalekvárral, akkor is elég nyitott, és nem folyik le. Valahogy jobb ízű, amikor átsül mégegyszer a lekvár, bár eleve sütőben szoktam elkészíteni a szilvalekvárt, tepsiben sütve.
Ez a kerek forma jó ötlet, kipróbálom, mert már sütöttem gluténmentes tésztával is a barátfület.

margit2 2019.01.24. 14:17:53

@Kincse-: Én mindig csak akkor kanalazom bele a lekvárt, amikor kivettem a sütőből, de rögtön, és forrón!... Másképpen még nem próbáltam. Az én szilvalekvárom nem folyik le így sem, mert olyan sűrű, mint a dzsem! :)
De Te ha gondolod kipróbálhatod a sütőbe a sütés előtt is... aztán majd számolj be róla! :)
süti beállítások módosítása