Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Mákos-diós torta és krémes...

2019.03.13. 08:43 | margit2 | Szólj hozzá!

makos-diost-piskota-2019a.jpg

kremes-2019_03_09.jpg

makos-diostorta-2019.jpg

A hétvégére megsütöttem a mákos-diós piskótát tortaformában. Aztán krémes is készült  A sajtos tallérokból is bőven volt, és még van is. Ez a legjobb sós  sütemény szerintem! Akármeddig eláll, és élvezhető a fogyasztása. Épp most is  ezt rágcsálok.... Na és a piskótára főztem tejszínes pudingot, megszórtam csoki  darabkákkal, és el is készült a tortám! :)

Recept itt:  .... Mákos-diós torta

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7514685812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása