Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Sárgabaracklekvár ma is, és paradicsom, paprika a kertből...

2019.07.10. 19:44 | margit2 | 2 komment

sblekvar-2019_07_10_1.jpg

paradicsom-paprika-2019_07_10.jpg

Ma folytatódott a sárgabaracklekvár főzése. Megint 6,5 liternyi lett. 1 kis 2,5 dl-es üveget kint hagytam, és ma délután uzsonnára a palacsintába már ebből is tehettünk. Nagyon finom lett. Később pedig libazsírt kívántam, ezért hoztam be a kertből finom friss paradicsomot és paprikát.  Hogy mennyire más, mint a bolti!  :)

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr214936902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2019.07.11. 08:19:26

Tegnap főztem az utolsó adag baracklekvárt, és az sikerült a legjobban. Az összes tapasztalatom, és tanult dolgokat ötvöztem benne. :)
Az biztos, az otthon termett zöldségnek nincs párja, nagyon szép a termés nálad. Igaz, meg kell dolgozni érte, de megéri.

margit2 2019.07.14. 07:18:17

@Kincse-: Akkor nagyon ügyes voltál! :)
Nálunk sajnos jól leverte a tegnapelőtti éjszakai vihar a barackot... már csak enni maradt, de a 3 alkalommal elrakott lekvár is lett 20 liternyi, és van maradékom is az előző évekről, Lehet, hogy ezt már csak megesszük... Nagyon szép nagyok, és jól megértek már.
Bizony tegnap délután is olyan jó volt enni a frissen szedett paradicsomot, paprikát és uborkát is! :)

(Nem voltam itthon pár napig, és még holnap sem leszek net közelben, ezért csak most válaszoltam. :) ... )
süti beállítások módosítása