Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

2020.02.18. 14:27 | margit2 | 2 komment

turosbatyuk-2020_02_17.jpg

gyors-sos-2020febr18b.jpg

Tegnap vendégek voltak nálunk, de csak átutazóban Pécsről. Körülbelül jó 2 órát töltöttünk együtt. Sütöttem túrós batyukat, ez már elég régen volt. Szerencsére ízlett a vendégeknek is.
De ma is sütöttem, igaz, hogy csak 2 tepsivel, mégpedig a gyorsan készülő sós sütit. De nagyon siettem, ezért ma nem rudakat vágtam a derelyevágóval, hanem ahogy sikerült, így lett mindenféle forma... Én nagyon szeretem, ha nincsen valami sós, az nagyon tud hiányozni. Sok nem kell, de 1-2 darab jól esik, ha elmegyek az asztal mellett az étkezőben. Aztán ara lehet inni is rendesen.. úgyis fontos a sok folyadék, víz fogyasztása.

Receptek itt:  ...  Túrós batyu   ... Gyors sós

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1115479940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2020.02.18. 20:23:24

Igen, nekem is kedvencem volt a sós süti, ahogy mondod, egy kis nasizásra.
Ma már csak egy kis citromos vízzel nasizok

margit2 2020.02.19. 06:15:43

@Kincse-: Természetes, hogy nagyon oda kell figyelni az étkezésre... a nasizás csak módjával! lehetséges nekem is, de mindent lehet enni... mértékkel! :)
süti beállítások módosítása