Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Krémes és gyors sajtos süti..

2020.03.16. 09:18 | margit2 | 4 komment

kremes_gyorssos-2020.jpg

Szombaton sütöttem almás pitét és egy kis adag gyors sajtos sütit is, mert együtt volt ismét a család... de kevésnek bizonyult, ezért vasárnap még krémest és egy újabb adagsós is sütöttem.

Receptek itt:   ...almás pite  ...krémes   ... gyors sajtos apró süti

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7115525472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2020.03.17. 19:00:33

Ellátod finomságokkal a családot, és hogy vagytok az otthoni karantén megoldással?

margit2 2020.03.17. 19:37:12

@Kincse-: Igyekszem... Ma például a sárgaborsó leves után túrós batyukat is sütöttem.

Csak a legszükségesebb esetben megyünk el itthonról ... Holnap például a gyógyszertárba kell, és élelmiszerért lépünk be hazafelé a boltba...

Családi házban lakunk, jó nagy a kert, parkosítva is van elég nagy terület, lehet kint a friss levegőn is lenni egy kicsit, ha épp akarunk...
De filmezünk is, és együtt vagyunk. A nagy fiam is itthonról dolgozik, a net bizony ilyenkor hasznos! A másik fiamék Pesten szintén otthonról tudnak dolgozni.

Na és Ti?

Kincse- 2020.03.17. 20:44:43

@margit2:
Nálunk én vagyok a bevásárló, és heti egyszer mozdulok ki a szükséges dolgokért. Az én fiam is velünk lelkik, pár lépésre van a munkahelye egy hivatalban, de már ott is korlátozták az ügyfélfogadást.
A barátnőm is vigyáz ránk, csak bekopogott az ablakon és kihívott a kapuhoz, röviden megbeszéltük a helyzetet, nem akarjuk véletlenül sem fertőzni egymást. Látod milyen idegen viselkedésre kényszerít bennünket?,
Nálunk ma szép idő volt, kertészkedtem, mert most puha még a föld az esőktől, és könnyű gazolni.

margit2 2020.03.18. 10:40:23

@Kincse-: Ma mi is kimozdultunk a férjemmel a városba. Én a gyógyszertárba mentem, de az utcán kellett sorba állni... ahol folyamatosan áll a sor, 1 méteres hézagokat hagyva... Bent 2 hölgy adja ki a gyógyszereket, így mindig csak ketten lehetnek benn..... Előttem az utcán a sorban 7-en voltak, de szerencsére elég gyorsan haladtunk, fél óra alatt sorra is kerültem... Amikor kijöttem viszont már hosszabb sor állt az utcán...
Addig a férjem bevásárolt, szerencsére, ami fel volt írva, mindent kapott ma. Így nekünk sem kell pár napig kimozdulni. :)
Ma mi is szeretnénk a borsót elvetni a kertben.. a férjem már csinálja is a helyét. Majd én is kimegyek mindjárt...
Én is csak telefonon beszélgetek mindenkivel... aztán majd meglátjuk, hogy még mi vár ránk...
süti beállítások módosítása