Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

kókuszos...

2020.07.20. 15:05 | margit2 | Szólj hozzá!

kokuszos-2020_07_19.jpg

Csütörtökön délután már megsütöttük a férjemmel a sajtos tallérokat a hétvégére.  Azért vasárnap csak hiányoltuk volna az édességet, bár fagyi az van a fagyasztószekrényben... De én sütöttem kókuszost. Nagyon finomra sikerült most is. De kicsinek találtam a tojásokat, ezért 3-at tettem bele. Jó is, hogy így döntöttem.

Itt a receptje:    ....  Kókuszos

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7816039098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása