Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Búvártúrós...

2021.11.15. 10:18 | margit2 | 4 komment

buvarturos-2021_11_13.jpg

A hétvégére  a férjem kívánságára az itthon lévő 50 dkg túróval a búvártúróst sütöttem meg. Nagyon finom lett most is. Örültem, hogy megsütöttem ismét. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5816755742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2021.11.16. 11:59:12

Én is szeretem a túrós sütiket, biztos finom lett,nagyon étvágy gerjesztő.
Nálam most már másodszor kalács sül. Gluténmentes, kókusztejjel dagasztva. De azért a mai élesztővel nem vagyok megelégedve! A múltkori duplájára kelt, és nagyon finom lett, a mostani meg csak enyhén kelt meg. Fogalmam sincs mi lehet az oka, az élesztő nincs lejárva, igaz másfajta, mert most csak ezt a Gold fajtát kaptam. Megbízhatatlan már minden!

margit2 2021.11.16. 16:45:47

@Amerika24: Nálunk is lehetne akár minden héten túrós süti, akár édes, akár sós, mint pogácsa... Ez a búvártúrós már nagyon régi recept, több mint 20 éves... Nincs olyan év, hogy ne sütném meg párszor... most valahogy az idén talán ritkábban, pedig megint megállapítottuk, hogy gyakrabban kellene sütni!
Ami az éllesztőt illeti, bizony nem mindegy! ... Én csak a "Budafoki" élesztőt szeretem hasztnálni! ... De más faját is vettem már, és én sem voltam megelégedve vele...
Azért csak finom lesz a kalácsod! :)

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2021.11.17. 07:58:20

Igen, a legjobb a Budafoki ...a lányom is ezt mondja, de hogy hol vegyek, azt már nem mondja senki.Itt nagyon ritkán kapni, elvétve egy-egy üzletben.
A kalács azért megsült, és el is vitték mind a két szálat, már itthon megnézték, és majdnem megették...egyszóval nem fog megmaradni.
A múlt héten barackos lepényt kért az unoka, sütöttem is, és most csak azt szeretné állandóan, de ! A fagyasztóban van pár doboz sárgabarackom, amit este kitettem a rendes hűtőbe, hogy olvadjon, másnap sütöttem. A szép sárga színe nem maradt meg, bebarnult a teteje rendesen. Nem tudom mi a megoldás, hogy később vegyem -e ki, vagy esetleg másképp olvasszam?
Szoktál fagyasztóba barackot rakni, és használni aztán onnan?

margit2 2021.11.17. 09:17:38

@Amerika24: Én itt helyben a Tesco-ban szoktam venni Budafoki élesztőt, itt csak ezt árukják. Nem is szeretek más üzletbne keresgélni, meg nem is láttam ...talán még az Auchanban?...
A barack szerintem csak frissen jó, vagy a konzerv kompót alkalmas, kemény és guszta a színe... Én nem szeretek fagyasztóba tenni már... Volt régen hogy egy kisebb adagot eltettem, de mire felenged összeesik, és megbarnul sajnos... :(
süti beállítások módosítása