Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Mézes aprósütik és lángos...

2022.02.04. 16:02 | margit2 | Szólj hozzá!

mezes-2022_02_02.jpg

langosok-2022_02_04.jpg

Szerdán sütöttem egy adag mézes aprósütit. Jó, ha néha nassolni akarunk, és csak a dobozba kell benyúlni érte... ez is eláll egy jó ideig: Mindegyik darabba nyomtam 1-1 darab mßm's csoki karikákat, ami ugye süthető is, és nagyon finom így együtt.
Ma pedig csicseriborsólevest főztem, de jó sokat, mert holnap jönnek a fiamék haza Pestről, és akkor nem akarok főzni. Kevertem be kefires lángostésztát... ebből délre ma is sütöttem ki párat.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7517167428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása