Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Fekete ribizli....

2011.06.23. 18:44 | margit2 | 8 komment

.

.

.

A fekete ribizli fának akárcsak a pirosnak, bizony vékonyka a törzse, ezért is kell valamilyen erős oszlohoz kikötni. Könnyű alatta kapálni, nem tudja a gaz elnyomni!... Az idén bőven van termés rajta. A feketét ma már szedtem is. Nagyon szeretem sütikben, kíváló, különleges zamata van!

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr96030901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata... 2011.06.23. 18:52:45

pirosat ettem,olyan nekünk is van,de feketét még sosem:) ízre hasonló,vagy ugyan olyan?:)

margit2 2011.06.23. 18:57:56

Nem, a piros savanykás, ennek pedig olyan fanyar íze van... Én és a családom is sütikben ezt sokkal jobban szeretjük. Meg kell kóstolni egyszer! ... Tudod, ízlések és pofonok különböznek! %wink%

evimami 2011.06.23. 19:54:51

Én nagyon szeretem enni a különleges íze miatt. Különben a a gyógyító gyümölcsök közé tartozik. A levele nagyon jó teának. Margitka próbáld ki.

vnj 2011.06.23. 20:46:44

Margitka, köszönöm szépen a fáradozásodat %smile%, igazán nagyon helyes fa, mondtam is az uramnak, hogy ilyet ősszel feltétlenül veszünk %wink%. A fiúknak már kutya bajuk %biggrin%

margit2 2011.06.23. 21:46:16

Dédike! Szoktam venni régebben fekete ribizli ízesítésű teát, az is ízlett... A levelét szárítva kell, vagy zölden teának megfőzni? ... Te hogyan szoktad? %eek%

margit2 2011.06.23. 21:49:22

Judit! Örülök, hogy jól vannak a fiúk! %smile% Szerintem is is próbáljátok meg ezt a ribizlit. Először lehet, hogy furcsának érzed, de én imádom, sőt a családom is egyre jobban megkedveli! .. A piros ribizlik is mind fák már nálam, az idén gyönyörű nagy szemek nőnek azon is. De akármennyire is piros, azért egy kis porcukor kell rá, ha csak magában eszegetjük.... Szörpnek isteni, de már régen csináltam....

agoo 2011.06.24. 17:44:32

Nagyon szép leve van..gyümölcsfacsaróba szeretem..keverni mással..de magában kicsit érdekes ize van nekem..

margit2 2011.06.24. 18:23:44

A fagyival együtt isteni finom volt!.. Ja és éppen most sült ki a fekete ribizlis diós szelet sütim, kb. 1 óra múlva lehet szelni is már belőle. De én másnap hidegen még jobban szeretem. Majd teszek be fotót. Bár tavaly is sütöttem ilyenkor. Én magában is szeretem, de sütiben nagyon fincsi! %razz%
süti beállítások módosítása